– U većem bh. entitetu u periodu pred pandemijsku 2020. godinu zabilježena je tendencija pada, odnosno manja zainteresiranost građana za neku vrstu životnog osiguranja. Ipak, nešto drugačija slika je u prvih jedanaest mjeseci prethodne godine…
Ipak, pandemijske godine iza nas i razni izazovi s kojima se konstantno susreće bh. društvo, uvjetovali su povećanje postotka prodaje ovakvih osiguranja i sve češća razmišljanja da je to ipak vid uštede i garancije. Prema podacima u prošloj godini za 12% povećana je prodaja životnih osiguranja, a paradoks je da je povećan i broj registrovanih automobila, iako se broj stanovnika u ovom dijelu zemlje skoro pa svakodnevno smanjuje.
Da li je i u kojoj mjeri sigurno samo ono što je osigurano pokušali smo istražiti, a više informacija o svemu što smo čuli, kako od upućenih u ovu temu, tako i samih građana, donosimo u večerašnjem izdanju TV Dnevnika…
Izvor: RTV USK