Naslovnica Unsko-sanski kanton U SUPERVIZIJI SLUČAJEVA UČESTVOVALO 40 PEDAGOGICA IZ UNSKO – SANSKOG I LIVANJSKOG...

U SUPERVIZIJI SLUČAJEVA UČESTVOVALO 40 PEDAGOGICA IZ UNSKO – SANSKOG I LIVANJSKOG KANTONA, PREZENTOVANI SLUČAJEVI IZ OSAM ŠKOLA

46

– Supervizija je bila prilika da pedagozi prezentiraju primjere provedbe u svojim školama, razmijene iskustva te da od supervizorica, prof. dr. Slavice Tutnjević i prof. dr Ivane Zečević sa Odsjeka za psihologiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci dobiju smjernice na koji način da poboljšaju i unaprijede rad s učenicima u riziku, odnose s roditeljima, kao i saradnju s institucijama koje se, ukoliko se ukaže potreba, uključuju u Program.
Ovo je bila prilika da pedagozi prezentiraju primjere provedbe u svojim školama, razmijene iskustva te da od supervizorica, prof. dr. Slavice Tutnjević i prof. dr Ivane Zečević sa Odsjeka za psihologiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci dobiju smjernice na koji način da poboljšaju i unaprijede rad s učenicima u riziku, odnose s roditeljima, kao i saradnju s institucijama koje se, ukoliko se ukaže potreba, uključuju u  Program. 
Treningu je prisustvovalo preko 40 predstavnika stručnih službi škola iz oba kantona, a prezentovano je ukupno osam slučajeva Individualnog plana podrške i Individualnog plana brige iz osam različitih osnovnih škola. Uglavnom je riječ o učenicima koji dolaze iz nepotpunih, disfunkcionalnih  i socijalno ugroženih porodica, u kojima  je evidentiran nedostatak brige za djecu, zapostavljenje, pa čak i fizičko nasilje.
Dvodnevna supervizija, kako su navele pedagogice, bila je izuzetno korisna i efikasna i dodatno je, uz dosadašnje treninge na kojima su sudjelovale, unaprijedila njihovo znanje .  
„Slušajući studije slučajeva drugih kolegica i kolega i uvažavajući sugestije uvaženih profesorica izvukli smo puno korisnih informacija i jednostavno se pripremili za određene postupke i korake ako bi se našli u sličnim situacijama. Ovo je meni jako pomoglo, analizirala sam svoje postupke i u mnogim stvarima shvatila da se moglo i drugačije“, navela je Jasna  Zečević, pedagogica OŠ“ Ključ“ iz Ključa.
Njeno mišljenje dijele i predstavnice stručne službe OŠ „Brekovice“, naglašavajući da su im primjeri iz prakse, kao i podrška i upute supervizorica, prof. Tutnjević i prof. Zečević otklonile određene nedoumice i usmjerile kako da reaguju u određenim situacijama.
„Sam program sekundarne prevencije odlično je zamišljen, prednost mu je, u odnosu na prijašnji način rješavanja problema, uvezanost i uključenost svih institucija u pružanju podrške učenicima u riziku. Iz tog razloga krajnji ishod – pomoć učeniku,  je puno efikasniji i brži.“ navodi Ajla Talić, predstavnica OŠ „Brekovica“. 
Program sekundarne prevencije u školama Unsko-sanskog i Livanjskog kantona realizuje humanitarna organizacija „Genesis Project“, kao partner UNICEF-a Bosne i Hercegovine, a projekat je finansiran od Švedske vlade. “
 

Izvor: RTV USK

Prethodni članakInspektori iz predmeta David Dragičević oslobođeni optužbi
Naredni članakKarnevalske povorke u Rio de Janeiru i Sao Paulu odgođene zbog pandemije