U duhu inspirativnog slogana “Innovate & Inspire”, ovogodišnje izdanje privuklo je oko 300 učesnika, a program se sastojao od 3 cjelodnevne radionice i 25 predavanja koja su vodili vrhunski IT stručnjaci iz 9 različitih zemalja. Značaj konferencije prepoznao je i Grad Konjic, koji je ove godine bio generalni pokrovitelj. Dodatnu podršku pružile su i vodeće kompanije poput Sys Co, Logosoft, QSS, agencija Communis i run.events, koje su također imale ključnu ulogu u realizaciji ovog događaja.
Ove godine, konferencija je po prvi put organizovana kao dvodnevni skup, gdje su učesnici imali priliku usvojiti nova znanja i vještine kroz sesije koje su obuhvatile širok spektar trenutno relevantnih IT tema. Susret je bio fokusiran na ključne oblasti kao što su napredna digitalna transformacija, vještačka inteligencija, cyber sigurnost, specifična rješenja iz oblasti cloud infrastrukture, razvoja softvera i tehnologija za IoT. Zahvaljujući interaktivnom formatu događaja, naglasak je stavljen na praktičnu primjenu inovacija u poslovnim i svakodnevnim kontekstima, čime je učesnicima pružena prilika da unaprijede svoje vještine i znanja.
Upravo u kontekstu obogaćivanja znanja i vještina mladih generacija u IT sektoru, Damir Dizdarević, osnivač i predsjednik neprofitne organizacije MS Community BiH i generalni direktor kompanije Logosoft d.o.o. Sarajevo, istakao je: „Drago mi je da smo po 11. put uspješno realizovali MSCommunity BiH konferenciju, ove godine prvi put u dvodnevnom formatu i prvi put na novoj lokaciji. Posebno sam sretan što smo ove godine na konferenciji imali jako puno mladih ljudi, jer smo zahvaljujući našim sponzorima uspjeli da obezbijedimo besplatno učešće na konferenciji za preko 100 učenika i studenata. Njima, kao i svim drugim učesnicima konferencije, smo kroz ova dva dana predstavili najaktuelnije trendove u IT-u, te im nadam se malo pomogli da odrede svoja interesovanja i usmjerenja u IT-u. Takođe, svi učesnici su bili u mogućnosti da budu u direktnoj interakciji sa vrhunskim predavačima koji se svake godine odazovu našem pozivu da dođu na ovu konferenciju.“
MS Community BiH konferencija u Konjicu
Danas je u Konjicu održana jedanaesta MS Community BiH konferencija, koja je još jednom potvrdila svoj status ključnog događaja u IT industriji. Ovogodišnje izdanje, pod sloganom “Innovate & Inspire”, okupilo je istaknute stručnjake iz devet zemalja, nudeći platformu za razmjenu znanja i iskustava u oblasti informacionih tehnologija.
Posted by Vijesti.ba on Friday, April 19, 2024
Osvrćući se na dvodnevni format konferencije, Mustafa Toroman, Microsoft MVP i ključni član organizacijskog tima dodao je kako ovakav pristup omogućava dublje analize i obradu ključnih tema. Naglasio je kako je intenzivan i interaktivan format ključan za usvajanje i primjenu najnovijih tehnoloških rješenja u realnim poslovnim scenarijima, što učesnicima pruža ne samo teoretska znanja, već i praktične vještine koje su danas neophodne na tržištu.
Konjičanin Omar Kudović, također Microsoft MVP i dugogodišnji član organizacijskog tima, izrazio je zahvalnost povodom održavanja ovogodišnje konferencije u Konjicu. „Nama je izrazito drago što smo ove godine u Konjicu i ovo je prvi put nakon 10 godina održavanja da smo konferenciju pomjerili iz Sarajeva. Posebno bih želio zahvaliti gradonačelniku Konjica, koji je prepoznao važnost ovog događaja i omogućio da grad bude pokrovitelj, što je značajno doprinijelo organizaciji. Ovo je, bez sumnje, jedan od najvažnijih IT događaja u regiji.“
Vrlo poznata u stručnim, poslovnim i drugim krugovima, MS Community BiH konferencija je postala svojevrsni brend, simbol izvrsnosti i inovativnosti u IT sektoru. Ove godine, događaj je još jednom demonstrirao svoju ključnu ulogu kao platforma za razmjenu znanja i iskustava, okupljajući stručnjake iz cijele regije. K
roz predanost i zajednički rad organizatora, predavača i učesnika, konferencija neprestano doprinosi razvoju i napretku IT zajednice u Bosni i Hercegovini i šire, jačajući svoj uticaj kao neizostavan događaj za sve one uključene u tehnološku industriju.
(Vijesti.ba)