U videu, koji je popraćen zvukovima Mozarta, prikazana je ženska ruka koja maže džem na pogačicu, kolač, kroasan i tost.
“Naš džem od jagoda napravljen je od najfinijeg bobičastog voća i ukusno je poslužen na različite načine”, stoji u opisu.
Zamolili su pratitelje da podijele kako oni jedu njihov džem.
Pratioci su primijetili kako ovo dolazi vrlo brzo nakon što je Meghan Markle objavila prvi proizvod svoje firme American Riviera Orchard – teglicu džema od jagode.
“Jesam li samo ja taj koji vidi suptilno zasjenjivanje?”, pitao se jedan fan.
“Umirem od smijeha kad vidim u kojem je vremenskom periodu ovo objavljeno”, pisao je drugi.
“Vrlo neukusno, nizak udarac, to je potpuno nezrelo i nepotrebno. Mislila sam da Buckinghamska palača treba odisati stilom i gracioznošću. Izgleda da ne treba”, dodala je jedna pratiteljka, pišu Žene.ba.
“Buckinghamska palača nad Montecitom svaki dan”, primijetio je jedan korisnik društvenih mreža, referirajući se na kalifornijsko područje u kojem sad žive Markle i princ Harry (39) sa svojom djecom, princem Archiejem i princezom Lilibet.
Podsjetimo, Markle je u martu najavila svoj novi lifestyle brend American Riviera Orchard.
Izvor iz industrije rekao je za Page Six kako je Markle radila na tome “više od godinu dana i da su to sve stvari koje su joj prirasle srcu, odnosno sve stvari oko kojih je strastvena.”
American Riviera Orchard prodavat će širok raspon stvari za kuću, uključujući jestive slastice kao što su želei, džemovi i namazi, kao i potrepštine za kuhinju i kuharice. Osim toga, imat će šminku, proizvode za kosu, mirise i proizvode za njegu kože. Ranije ovog mjeseca American Riviera Orchard debitirao je sa svojim prvim proizvodom: staklenkama svježeg džema.
(Vijesti.ba)