Granični prijelaz s hrvatske strane posljednji je objekt koji nedostaje kako bi napokon bio u funkciji novi most, vrijedan 20 miliona eura, izgrađen uz financijsku potporu Europske unije prije dvije godine
Izgradnja graničnog prijelaza između Hrvatske i BiH uz novi most preko Save kod Gradiške počet će ove sedmice, što bi trebalo osigurati puštanje u promet nove i najbrže cestovne veze od Zagreba do sjevernih dijelova BiH.
Hrvatsko Ministarstvo finansija, koje financira gradnju graničnog prijelaza, potvrdilo je da je pomaknut početak radova, koji je prvotno planiran za 10. aprila, te se očekuje ove sedmice.
Most vrijedan 20 miliona eura
“U toku je doprema potrebnih gradilišnih kontejnera i ograde, a do kraja tjedna potrebnih strojeva i opreme te građevinske armature. Dakle, po predaji gradilišta izvođaču, radovi teku prema planiranoj dinamici”, stoji u očitovanju Ministarstva, koje prenose banjolučke Nezavisne novine.
Granični prijelaz s hrvatske strane posljednji je objekt koji nedostaje kako bi napokon bio u funkciji novi most, vrijedan 20 miliona eura, izgrađen uz financijsku potporu Europske unije prije dvije godine.
On je sastavni dio autoceste koja od Bosanske Gradiške vodi jednim krakom do Banje Luke, a drugim do Doboja, uz planirani priključak na autocestu na koridoru V c prema Sarajevu i Pločama.
Trenučno su u toku radovi na izgradnji spojne brze ceste do Okučana, koja s hrvatske stranke povezuje most s autocestom Zagreb-Lipovac, a trebaju biti dovršeni prije nego što u funkciji bude i granični prijelaz, što se očekuje u sljedećih 12 mjeseci.
Novi cestovni prijelaz znatno bi rasteretio promet, koji se s bosanskohercegovačke strane sada odvija kroz samu Bosansku Gradišku i uski most preko Save. Zbog činjenice da se tim pravcem odvija najveći dio teretnog cestovnog prometa između dvije države, česta su zagušenja i prometni čepovi.