Close Menu
BuzimPress.ba

    Pretplatite se na ažuriranja

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    What's Hot

    Šest namirnica za bolje pamćenje nakon 60. godine

    18. Septembra 2025.

    Slavia i Bodo/Glimt podijelili bodove, Olympiacos s igračem više remizirao protiv Pafosa

    18. Septembra 2025.

    Ove namirnice sagorijevaju salo “brže od teretane”

    18. Septembra 2025.

    Državni zastupnici će glasati o kažnjavanju bahate vožnje po hitnoj proceduri

    18. Septembra 2025.

    Pjanić: Bio sam na pragu Atletica, Real se javio dok sam igrao u Romi

    18. Septembra 2025.
    Facebook Instagram YouTube WhatsApp TikTok RSS
    BuzimPress.baBuzimPress.ba
    • Marketing
    • Kontakt
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube WhatsApp RSS
    NAJNOVIJE
    • Naslovna
    • Bužim
    • Unsko-sanski kanton
    • Sport
    • Bosna i Hercegovina
    • Magazin
    BuzimPress.ba
    Home»Magazin»GodiÅ¡nja neto dobit BMW-a pala za 37 posto u 2024. zbog rastuće konkurencije
    Magazin

    Godišnja neto dobit BMW-a pala za 37 posto u 2024. zbog rastuće konkurencije

    15. Marta 2025.2 Mins Read
    Podijeli
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest WhatsApp Email


    Godišnja neto dobit njemačkog proizvođača automobila BMW Grupe pala je za 36,9 posto u 2024., uslije “kontinuirane smanjene potražnje na kineskom tržištu”, navodi se u finansijskom izvještaju kompanije objavljenom u petak.

    Godišnja neto dobit kompanije pala je na 7,68 milijardi evra (8,32 milijarde dolara) što je bilo u skladu sa prognozom grupe Londonske berze (LSEG).

    Prihodi BMW-a iznosili su 142,3 milijarde eura u 2024., što je 8,4 posto manje u odnosu na prethodnu godinu u odnosu na 155,4 milijarde eura iz prethodne godine.

    Proizvođač automobila je naveo da predviđa maržu zarade za automobile u 2025. godini od pet do sedam posto, u odnosu na 6,3 posto prethodne godine, ali je takođe istakao da se očekuje da će uvođenje carina imati štetan uticaj na zarade u narednoj godini.

    “Izazovno konkurentsko okruženje i makroekonomski, trgovinski i geopolitički razvoji mogli bi imati značajan utjecaj na poslovni učinak”, navodi se u saopštenju kompanije.

    BMW je prošle godine prodao oko 2,45 miliona jedinica, što je nešto manje u odnosu na 2,55 miliona koliko je prodao 2023.

    „Ono što je uvijek izdvajalo BMW Grupu je naša sposobnost da održimo svoj kurs, čak i u izazovnim uvjetima. Ostajemo jasno fokusirani na dvije stvari – naš kratkoročni učinak i našu dugoročnu perspektivu,” rekao je generalni direktor BMW Grupe Oliver Zipse.

    (Vijesti.ba)

    Možda vas zanima

    Šest namirnica za bolje pamćenje nakon 60. godine

    18. Septembra 2025.

    Ove namirnice sagorijevaju salo “brže od teretane”

    18. Septembra 2025.

    Hoće li Hrvatska bojkotovati Eurosong? Oglasili se iz HRT-a

    18. Septembra 2025.
    Najnovije
    Magazin

    Šest namirnica za bolje pamćenje nakon 60. godine

    18. Septembra 2025.3 Mins Read

    Iako je to frustrirajuće i uobičajeno, ne znači da se s time treba pomiriti. Ključnu…

    Slavia i Bodo/Glimt podijelili bodove, Olympiacos s igračem više remizirao protiv Pafosa

    18. Septembra 2025.

    Ove namirnice sagorijevaju salo “brže od teretane”

    18. Septembra 2025.

    Državni zastupnici će glasati o kažnjavanju bahate vožnje po hitnoj proceduri

    18. Septembra 2025.
    Društvene mreže
    • Facebook
    • Twitter
    • Pinterest
    • Instagram
    • YouTube
    • Vimeo

    Pretplati se

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    BuzimPress.ba
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Naslovna
    • Uslovi korištenja
    • Kontakt
    © 2025 BuzimPress.ba. Designed by HAJ CODE d.o.o..

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.