Close Menu
BuzimPress.ba

    Pretplatite se na ažuriranja

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    What's Hot

    Kreativni izazov ‘Od malena učio me stari’ povezuje najmlađe s FK Velež

    18. Maja 2025.

    Nakon 30. godine svaki izgubljeni mišić nosi rizik

    18. Maja 2025.

    Brčko organizuje međunarodni teniski turnir, prijavljeno 104 učesnika

    18. Maja 2025.

    Otkriveno na kojem je mjestu Marko Bošnjak završio u prvoj polufinalnoj večeri

    18. Maja 2025.

    Policija na terenu, saobraćaj otežan

    18. Maja 2025.
    Facebook Instagram YouTube WhatsApp TikTok RSS
    BuzimPress.baBuzimPress.ba
    • Marketing
    • Kontakt
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube WhatsApp RSS
    NAJNOVIJE
    • Naslovna
    • Bužim
    • Unsko-sanski kanton
    • Sport
    • Bosna i Hercegovina
    • Magazin
    BuzimPress.ba
    Home»Magazin»Novo istraživanje: Generacija Z odgađa posao kako bi zavrÅ¡ila serije
    Magazin

    Novo istraživanje: Generacija Z odgađa posao kako bi završila serije

    19. Marta 2025.2 Mins Read
    Podijeli
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest WhatsApp Email


    Novo istraživanje koje je proveo Tubi u saradnji s Harris Pollom pokazuje da bi streaming sadržaja mogao utjecati na radne navike pripadnika generacije Z (rođeni od 1996. do 2012.).

    Anketa, povedena 2024. godine na više od 2500 odraslih osoba starijih od 18 godina koji sedmično streamaju video sadržaje barem jedan sat, otkrila je da 84 posto zaposlenih pripadnika generacije Z gleda TV emisije ili filmove dok radi, a 48 posto priznaje da su zbog toga lagali svojim kolegama ili šefovima.

    Oko 53 posto ispitanika priznalo je da su odgađali posao kako bi dovršili seriju koju su maratonski gledali, dok je 52 posto izjavilo da ne žele raditi iz ureda jer bi tada propustili gledanje omiljenih sadržaja tokom radnog dana. Istodobno, 38 posto ispitanika reklo je da na radnom mjestu redovno gledaju svoje omiljene serije ili filmove.

    Što se tiče navika gledanja sadržaja, 44 posto ispitanih tvrdi da serije i filmove gledaju s potpunom pažnjom, bez ometanja, dok 38 posto koristi streaming kao pozadinsku buku dok obavljaju druge zadatke, uključujući i rad.

    Čak 59 posto izjavilo je da najčešće posežu za streamingom kada im treba mentalni odmor, nakon čega slijedi slušanje muzike (50 posto) i pregledavanje društvenih mreža (38 posto). Više od polovine (57 posto) ispitanika gleda TV sadržaje i filmove od jednog do tri sata dnevno, dok 38 posto gleda više od tri sata dnevno, prenosi Index.hr.

    (Vijesti.ba)

    Možda vas zanima

    Nakon 30. godine svaki izgubljeni mišić nosi rizik

    18. Maja 2025.

    Otkriveno na kojem je mjestu Marko Bošnjak završio u prvoj polufinalnoj večeri

    18. Maja 2025.

    Estonac osvaja YouTube, najgledaniji je finalist ovogodišnjeg Eurosonga

    18. Maja 2025.
    Najnovije
    Sport

    Kreativni izazov ‘Od malena učio me stari’ povezuje najmlađe s FK Velež

    18. Maja 2025.2 Mins Read

    Naime, riječ je o učenicima koji su učestvovali u velikom kreativnom izazovu pokrenutom u okviru…

    Nakon 30. godine svaki izgubljeni mišić nosi rizik

    18. Maja 2025.

    Brčko organizuje međunarodni teniski turnir, prijavljeno 104 učesnika

    18. Maja 2025.

    Otkriveno na kojem je mjestu Marko Bošnjak završio u prvoj polufinalnoj večeri

    18. Maja 2025.
    Društvene mreže
    • Facebook
    • Twitter
    • Pinterest
    • Instagram
    • YouTube
    • Vimeo

    Pretplati se

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    BuzimPress.ba
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Naslovna
    • Uslovi korištenja
    • Kontakt
    © 2025 BuzimPress.ba. Designed by HAJ CODE d.o.o..

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.