Close Menu
BuzimPress.ba

    Pretplatite se na ažuriranja

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    What's Hot

    Bogatstvo se dijeli na SP-u klubova: Real zasad najviše zaradio, Auckland najmanje

    27. Juna 2025.

    Treba li bateriju puniti više puta dnevno

    27. Juna 2025.

    Predsjednici kantonalnih skupština ne poštuju Ustav FBiH

    27. Juna 2025.

    Trovanje lubenicom? Može se dogoditi ako zaboravite ovaj ključni korak prije rezanja

    27. Juna 2025.

    Čestitamo! Sajra Velagić i Amil Rekić učenici generacije u Bosanskoj Krupi

    27. Juna 2025.
    Facebook Instagram YouTube WhatsApp TikTok RSS
    BuzimPress.baBuzimPress.ba
    • Marketing
    • Kontakt
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube WhatsApp RSS
    NAJNOVIJE
    • Naslovna
    • Bužim
    • Unsko-sanski kanton
    • Sport
    • Bosna i Hercegovina
    • Magazin
    BuzimPress.ba
    Home»Magazin»Kreativno oglašavanje: Apple se poigrava sa filmskim narativima
    Magazin

    Kreativno oglašavanje: Apple se poigrava sa filmskim narativima

    21. Marta 2025.1 Min Read
    Podijeli
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest WhatsApp Email


    Gotovo svaki holivudski akcioni film, koji drži do sebe, sadrži sljedeću scenu: nekoliko iskusnih policajaca hoda direktno prema kameri, u dramatičnoj usporenoj snimci – dok se u pozadini pale eksplozije i vatrene kugle.

    Apple se zabavlja na račun ovog prepoznatljivog koncepta, ponovo okupljajući par policijskih likova koji su se već pojavljivali u prethodnim reklamama, u svom novom spotu za iPhone 16.

    Nastavak dolazi iz interne agencije Apple Marcom i pod režiserskom palicom hvaljenog Davida Shanea.

    Film od 60 sekundi poigrava se klasičnim motivom “hodanja od eksplozije“, dok dva mačo glavna lika vode metadijalog.

    Jedan od njih izgovara ono što svaki filmski fanatik već godinama misli: “kada se iza nas događa ogromna eksplozija, možda nije najbolji trenutak da hodamo u usporenom snimku.“

    Kao dodatni humoristični element, cijeli dijalog je također usporen, dok prvi policajac uvjerava svog partnera da ovakav pristup “čiiiiini sceeeenu joooš kiiiinemaatograaaafskijoooom.“

    Apple nastavlja koristiti svoju uspješnu strategiju promoviranja kroz demonstraciju proizvoda.

    Ovaj put u fokusu je mogućnost snimanja u 4K pri 120 sličica u sekundi na iPhoneu 16 Pro. Cijela reklama snimljena je upravo ovim najnovijim Appleovim uređajem, u sklopu poznate i dugogodišnje kampanje “Shot on iPhone“.

    (Vijesti.ba)

    Možda vas zanima

    Treba li bateriju puniti više puta dnevno

    27. Juna 2025.

    Trovanje lubenicom? Može se dogoditi ako zaboravite ovaj ključni korak prije rezanja

    27. Juna 2025.

    Da li griješe brojači kilometara u vozilima?

    27. Juna 2025.
    Najnovije
    Sport

    Bogatstvo se dijeli na SP-u klubova: Real zasad najviše zaradio, Auckland najmanje

    27. Juna 2025.2 Mins Read

    Završena je grupna faza Svjetskog klupskog prvenstva u Sjedinjenim Američkim Državama, koje FIFA organizuje u…

    Treba li bateriju puniti više puta dnevno

    27. Juna 2025.

    Predsjednici kantonalnih skupština ne poštuju Ustav FBiH

    27. Juna 2025.

    Trovanje lubenicom? Može se dogoditi ako zaboravite ovaj ključni korak prije rezanja

    27. Juna 2025.
    Društvene mreže
    • Facebook
    • Twitter
    • Pinterest
    • Instagram
    • YouTube
    • Vimeo

    Pretplati se

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    BuzimPress.ba
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Naslovna
    • Uslovi korištenja
    • Kontakt
    © 2025 BuzimPress.ba. Designed by HAJ CODE d.o.o..

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.