Instagram je počeo testirati zanimljivu opciju koja korisnicima omogućava da određene Reelove zaključaju šifrom, a jedini način za pristup je – pogoditi tačan odgovor na postavljeni nagovještaj.
Ova nova mogućnost bi mogla otvoriti vrata drugačijoj vrsti interakcije između kreatora i publike. Na primjer, neko može objaviti Reel koji je zaključan, a jedini trag je pitanje poput “moja omiljena hrana”.
Fanovi koji znaju odgovor – ili ga uspješno pogode – dobivaju pristup sadržaju.
Funkcija je trenutno u testnoj fazi i predstavljena je na službenom Instagram profilu “Design”. Oni su objavili Reel koji je bio zaključan i mogao se otključati samo unošenjem tačne riječi prema nagovještaju: “first # in the caption”.
Prvi hashtag bio je “Threads”, a nakon unosa tog pojma, korisnicima se otkrio Reel u kojem Design tim najavljuje svoj profil na mreži Threads.
Ova ideja podsjeća na već postojeći alat “Reveal”, koji omogućava objavljivanje skrivenog Storyja, dostupnog samo onima koji pošalju direktnu poruku.
Ako funkcija zaživi, mogla bi postati moćan alat za brendove koji žele najaviti nove proizvode na kreativan način ili za influensere koji žele dodatno angažovati svoje pratioce.
(Vijesti.ba)