Close Menu
BuzimPress.ba

    Pretplatite se na ažuriranja

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    What's Hot

    Juan Mata ima novi klub

    18. Septembra 2025.

    Chef Nihad Mameledžija priprema ručak koji vas vodi pravo u Italiju – bez da napustite Sarajevo

    18. Septembra 2025.

    Sutra zasjeda Općinsko vijeće Općine Velika Kladuša

    18. Septembra 2025.

    Neočekivano: Ništa od finala Svjetskog prvenstva za Ivanu Španović!

    18. Septembra 2025.

    Emocije na crvenom tepihu: DiCaprio se prisjetio Roberta Redforda

    18. Septembra 2025.
    Facebook Instagram YouTube WhatsApp TikTok RSS
    BuzimPress.baBuzimPress.ba
    • Marketing
    • Kontakt
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube WhatsApp RSS
    NAJNOVIJE
    • Naslovna
    • Bužim
    • Unsko-sanski kanton
    • Sport
    • Bosna i Hercegovina
    • Magazin
    BuzimPress.ba
    Home»Magazin»Kineski automobili i dalje rijetkost na njemačkim cestama
    Magazin

    Kineski automobili i dalje rijetkost na njemačkim cestama

    22. Aprila 2025.2 Mins Read
    Podijeli
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest WhatsApp Email


    Kineske marke automobila i dalje su rijetka pojava u Njemačkoj, čineći samo 0,1% do 0,2% flote ličnih automobila u zemlji od 1. januara 2025., prema analizi dpa podataka Savezne uprave za motorni promet (KBA).

    Dok se konkurencija iz Kine osjetila u brojkama globalne prodaje njemačkih proizvođača automobila, brojke pokazuju da to još nije slučaj na domaćim cestama.

    KBA-in tromjesečni popis navodi da je na njemačkim cestama bilo tačno 70.046 kineskih vozila prema uskoj definiciji onoga što čini kineske marke, od ukupno 49,3 miliona ličnih automobila u Njemačkoj, prenosi SEEbiz. Značajnih 72% od toga bila su električna vozila.

    MG Roewe predvodi skupinu s velikom razlikom s 49.557 vozila. Slijede Lynk & Co i Great Wall Motor (GWM) s nešto više od 6.000 automobila svaki, dok BYD ima oko 4.500. Nio ima oko 1700 vozila, a ostale marke poput Aiwaysa, Xpenga, Leapmotora i Maxusa zastupljene su u nekoliko stotina. Neki brendovi manjeg opsega vjerovatno su grupirani pod “ostalo” u KBA evidenciji.

    Većina tih kineskih marki – izuzev Volva, u vlasništvu kineskog Geelyja – tek su nedavno ušli na njemačko tržište. Njihova prisutnost raste, iako sporo, jer još uvijek čine samo oko 1% novih registracija automobila.

    Ako se kineske marke promatraju u širem smislu – uključujući Polestar i Volvo Cars, koji pripadaju kineskoj grupi Geely, te Smart, koji je sada zajedničko ulaganje Mercedes-Benza i Geelyja – brojke bi bile u stotinama hiljada ili čak oko milion, prenosi Biznis.ba.

    (Vijesti.ba)

    Možda vas zanima

    Chef Nihad Mameledžija priprema ručak koji vas vodi pravo u Italiju – bez da napustite Sarajevo

    18. Septembra 2025.

    Emocije na crvenom tepihu: DiCaprio se prisjetio Roberta Redforda

    18. Septembra 2025.

    Tajna savršenog gulaša: Kuhar otkrio trik za meso mekano kao puter

    18. Septembra 2025.
    Najnovije
    Sport

    Juan Mata ima novi klub

    18. Septembra 2025.1 Min Read

    Juan Mata (37) prešao je iz Western Sydney Wanderersa u Melbourne Victory.Bivši veznjak španske nogometne…

    Chef Nihad Mameledžija priprema ručak koji vas vodi pravo u Italiju – bez da napustite Sarajevo

    18. Septembra 2025.

    Sutra zasjeda Općinsko vijeće Općine Velika Kladuša

    18. Septembra 2025.

    Neočekivano: Ništa od finala Svjetskog prvenstva za Ivanu Španović!

    18. Septembra 2025.
    Društvene mreže
    • Facebook
    • Twitter
    • Pinterest
    • Instagram
    • YouTube
    • Vimeo

    Pretplati se

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    BuzimPress.ba
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Naslovna
    • Uslovi korištenja
    • Kontakt
    © 2025 BuzimPress.ba. Designed by HAJ CODE d.o.o..

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.