Nova funkcionalnost omogućuje pretraživanje sadržaja koristeći prirodni, “razgovorni” jezik. Primjerice, korisnik može jednostavno zatražiti preporuku riječima poput: „Želim nešto duhovito i optimistično“.
Ako se pokaže korisnim, chatbot bi uskoro mogao postati standardna funkcija ne samo u mobilnim aplikacijama za iOS i Android, već i na pametnim televizorima.
Osim toga, Netflix uvodi i niz drugih promjena u korisničkom sučelju. Prema službenoj objavi, platforma planira istaknuti ključne informacije koje korisnicima pomažu pri izboru sadržaja, poput oznaka “Dobitnik Emmyja“ ili „#1 u kategoriji TV emisija“.
Na pametnim televizorima, izbornici za pretraživanje i Moja lista bit će premješteni na vrh početnog zaslona kako bi bili vidljiviji i dostupniji.
Preporuke na početnoj stranici također će biti dinamičnije i prilagođene trenutnim korisničkim raspoloženjima i interesima. Uz to, vizualni izgled aplikacije bit će dodatno moderniziran kako bi odgovarao sveukupnom poboljšanom Netflix iskustvu.
Na mobilnim uređajima, u nadolazećim sedmicama korisnici mogu očekivati vertikalni feed s isječcima serija i filmova, koji će olakšati i ubrzati otkrivanje novih sadržaja. Svaki isječak može se dodirnuti za trenutno pokretanje cijelog naslova, dodavanje u Moju listu ili dijeljenje s prijateljima.
(Vijesti.ba)