Close Menu
BuzimPress.ba

    Pretplatite se na ažuriranja

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    What's Hot

    Wirtz: Fudbal je važniji od novca, živio sam…

    14. Maja 2025.

    Deset godina bez Eurosonga za BiH: Vlast mora preuzeti odgovornost

    14. Maja 2025.

    Spreman novi ugovor za Hansija Flicka

    14. Maja 2025.

    Cannes u znaku protesta i političkih poruka, De Niro ukrao pažnju

    14. Maja 2025.

    U protekla 24 sata u Kantonalnoj bolnici “Dr. Irfan Ljubijankić” u Bihaću rođeno je pet beba

    14. Maja 2025.
    Facebook Instagram YouTube WhatsApp TikTok RSS
    BuzimPress.baBuzimPress.ba
    • Marketing
    • Kontakt
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube WhatsApp RSS
    NAJNOVIJE
    • Naslovna
    • Bužim
    • Unsko-sanski kanton
    • Sport
    • Bosna i Hercegovina
    • Magazin
    BuzimPress.ba
    Home»Magazin»Kada ‘samo da probam’ preraste u pune kese
    Magazin

    Kada ‘samo da probam’ preraste u pune kese

    13. Maja 2025.2 Mins Read
    Podijeli
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest WhatsApp Email


    Koliko ste puta rekli „samo ću baciti pogled“ ili „idem samo po hljeb“, a iz trgovine izašli s punim kesama i računom koji niste planirali? Bez brige, niste jedini – i niste krivi.

    Bilo da ste u supermarketu ili butiku, trgovci dobro znaju kako da vas zadrže duže, podstaknu da kupite više i uvjere vas da vam treba i ono što niste ni tražili.

    Kroz mirise, muziku, raspored proizvoda, „posljednje komade“ i savršena ogledala, trgovine ciljaju vaša osjetila, emocije i navike. U nastavku otkrivamo najčešće psihološke trikove koje koriste supermarketi i modne trgovine – kako biste ih idući put prepoznali na vrijeme.

    Ogledala koja laskaju – iskrivljena slika realnosti

    Mnogi butici koriste ogledala koja vizualno izdužuju figuru i stvaraju iluziju da odjevni komad savršeno pristaje. Dodajte tome ambijentalno osvjetljenje i dobit ćete sliku koju želite da zadržite – u garderobi i van nje.

    Ljubazno osoblje i pritisak iz pristojnosti

    Prodavačica koja kaže da vam sve „stoji kao saliveno“, a vi ne želite da izađete iz kabine bez ičega – rezultat je kupovina koju možda niste ni planirali.

    Limitirane kolekcije i „posljednji komad“

    Fraze poput „to vam je zadnji broj“ ili „kolekcija ide samo do kraja sedmice“ stvaraju osjećaj hitnosti i FOMO efekat – strah da ćete propustiti nešto posebno.

    Mirisi i muzika za osjećaj luksuza

    U finijim buticima često vas dočeka suptilan parfem u zraku i pažljivo birana muzika – stvaraju atmosferu ekskluzivnosti, zbog koje je potrošnja opravdana kao „mali luksuz“.

    Popusti, ali ne previše – iluzija povoljne kupovine

    Cijene su često pažljivo podešene (npr. 39,90 KM umjesto 40), a „popust 20%“ izgleda primamljivo iako proizvod možda nije vrijedan ni pune ni snižene cijene.

    Kako se oduprijeti?

    • Napravite listu i držite je se.
    • Izbjegavajte kupovinu kada ste gladni, umorni ili emotivno uznemireni.
    • Postavite sebi pitanje: „Da li mi ovo stvarno treba?“
    • Ne sramite se izaći iz butika praznih ruku – to ne znači da ne cijenite rad osoblja.
    • Koristite gotovinu – tako imate bolji uvid u stvarnu potrošnju.
    • Kupovina nije neprijatelj, ali jeste polje na kojem je lako izgubiti kontrolu.

    Sljedeći put kada krenete „samo po dvije stvari“, sjetite se ovih trikova – i budite vi taj koji odlučuje, a ne raspored u prodavnici.

    (Vijesti.ba)

    Možda vas zanima

    Deset godina bez Eurosonga za BiH: Vlast mora preuzeti odgovornost

    14. Maja 2025.

    Cannes u znaku protesta i političkih poruka, De Niro ukrao pažnju

    14. Maja 2025.

    Laboratorijski test otkrio realno stanje u avionima: Zaklonite kožu!

    14. Maja 2025.
    Najnovije
    Sport

    Wirtz: Fudbal je važniji od novca, živio sam…

    14. Maja 2025.2 Mins Read

    Florian Wirtz, fudbaler Bayer Leverkusena, istakao je da je za svakog pojedinca važno da osigura…

    Deset godina bez Eurosonga za BiH: Vlast mora preuzeti odgovornost

    14. Maja 2025.

    Spreman novi ugovor za Hansija Flicka

    14. Maja 2025.

    Cannes u znaku protesta i političkih poruka, De Niro ukrao pažnju

    14. Maja 2025.
    Društvene mreže
    • Facebook
    • Twitter
    • Pinterest
    • Instagram
    • YouTube
    • Vimeo

    Pretplati se

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    BuzimPress.ba
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Naslovna
    • Uslovi korištenja
    • Kontakt
    © 2025 BuzimPress.ba. Designed by HAJ CODE d.o.o..

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.