Close Menu
BuzimPress.ba

    Pretplatite se na ažuriranja

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    What's Hot

    Litvanija opravdala ulogu favorita protiv bh. juniorki

    11. Jula 2025.

    Kraj ere: Modrić odigrao posljednji meč za Real Madrid

    11. Jula 2025.

    Željezničar večeras dočekuje Koper u prvom pretkolu Konferencijske lige

    11. Jula 2025.

    Oružane snage BiH zvanično pokrenule proceduru za uspostavljanje rezervnog sastava od 5.000 pripadnika

    11. Jula 2025.

    Stupčanica u jednom danu dovela pet igrača, stigli bivši igrači Želje i Sarajeva

    11. Jula 2025.
    Facebook Instagram YouTube WhatsApp TikTok RSS
    BuzimPress.baBuzimPress.ba
    • Marketing
    • Kontakt
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube WhatsApp RSS
    NAJNOVIJE
    • Naslovna
    • Bužim
    • Unsko-sanski kanton
    • Sport
    • Bosna i Hercegovina
    • Magazin
    BuzimPress.ba
    Home»Magazin»Šta mladi traže od poslodavaca? Generacija Z redefiniše posao
    Magazin

    Šta mladi traže od poslodavaca? Generacija Z redefiniše posao

    16. Maja 2025.3 Mins Read
    Podijeli
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest WhatsApp Email


    Generacija Z, koju čine osobe rođene otprilike između 1997. i 2012. godine, sve aktivnije ulazi na tržište rada – i donosi sa sobom drugačije vrijednosti, očekivanja i pristupe poslu.

    Za razliku od prethodnih generacija, ova skupina mladih profesionalaca ne traži samo stabilnost i platu, već i svrhu, fleksibilnost i autentičnost u radnom okruženju, prenosi Biznis.ba.

    Više od posla – traži se smisao

    Za pripadnike generacije Z, posao nije samo sredstvo za egzistenciju, već prostor za lični razvoj, kreativnost i društveni doprinos. Prema istraživanjima vodećih HR agencija, sve više mladih kandidata prilikom zapošljavanja postavlja pitanja o vrijednostima kompanije, društvenoj odgovornosti i mogućnostima za učenje i rast.

    Fleksibilnost više nije luksuz, već očekivanje

    Generacija Z insistira na balansu između privatnog i poslovnog života. Fleksibilno radno vrijeme, mogućnost rada na daljinu (remote work), kao i razumijevanje prema mentalnom zdravlju, više nisu dodatni bonusi, već uslovi koji se očekuju od savremenih poslodavaca.

    Zanimljivo je da se mnogi pripadnici ove generacije radije odlučuju za freelance angažmane, honorarni rad ili startup projekte, nego za tradicionalno devetosatno radno vrijeme. Time zadržavaju kontrolu nad svojim rasporedom i biraju projekte koji ih istinski zanimaju.

    Otvorena komunikacija i feedback kultura

    Mladi radnici žele biti saslušani. Hijerarhijski modeli u kojima se mišljenje zaposlenih ne uvažava, doživljavaju pad popularnosti. Generacija Z želi biti uključena u procese donošenja odluka, cijenjena zbog svojih ideja i dobijati redovan, konstruktivan feedback.

    Poslodavci koji žele zadržati mlade talente moraju investirati u dvosmjernu komunikaciju i pokazati spremnost na promjene unutar organizacije.

    Tehnologija i digitalna pismenost

    Za generaciju odraslu uz pametne telefone, društvene mreže i konstantnu povezanost – digitalna okruženja su prirodna. Poslodavci koji ne koriste savremene alate, ne automatiziraju procese i ne ulažu u digitalne vještine svojih uposlenika, lako mogu izgubiti ovu generaciju radnika.

    Nadalje, platforme poput LinkedIna, GitHuba, ali i TikToka i Instagrama sve više postaju mjesta na kojima se ne traže samo poslovi, već i gradi profesionalna reputacija.

    Održivost i društvena odgovornost

    U vrijeme klimatskih promjena, društvenih nejednakosti i brze globalizacije, mladi žele raditi za firme koje imaju odgovoran odnos prema zajednici i planeti. Kompanije koje ulažu u zelene tehnologije, jednakost, volontiranje i transparentnost imaju značajnu prednost.

    Generacija Z donosi osvježenje na tržište rada – ali i izazove. Tradicionalni modeli poslovanja se sve teže održavaju u susretu s novim generacijama koje žele da rade drugačije, žive smislenije i rastu zajedno s poslodavcima koji ih cijene.

    Za one koji žele opstati i napredovati, vrijeme je da prestanu postavljati pitanje „šta možemo dobiti od radnika?“ i počnu pitati: „šta možemo ponuditi generaciji koja želi više?“

    (Vijesti.ba)

    Možda vas zanima

    Koncert Alena Islamovića ispred Vijećnice povodom Dana državnosti Crne Gore

    10. Jula 2025.

    Cijena jedne dinje u Americi dosegla nevjerovatnu vrijednost

    10. Jula 2025.

    Faris Pinjo objavio fotografiju sa vjenčanja s Aminom Kajtaz

    10. Jula 2025.
    Najnovije
    Sport

    Litvanija opravdala ulogu favorita protiv bh. juniorki

    11. Jula 2025.1 Min Read

    Ženska juniorska (U-18) reprezentacija Bosne i Hercegovine u posljednjem kolu prve faze Evropskog prvenstva B…

    Kraj ere: Modrić odigrao posljednji meč za Real Madrid

    11. Jula 2025.

    Željezničar večeras dočekuje Koper u prvom pretkolu Konferencijske lige

    11. Jula 2025.

    Oružane snage BiH zvanično pokrenule proceduru za uspostavljanje rezervnog sastava od 5.000 pripadnika

    11. Jula 2025.
    Društvene mreže
    • Facebook
    • Twitter
    • Pinterest
    • Instagram
    • YouTube
    • Vimeo

    Pretplati se

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    BuzimPress.ba
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Naslovna
    • Uslovi korištenja
    • Kontakt
    © 2025 BuzimPress.ba. Designed by HAJ CODE d.o.o..

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.