Close Menu
BuzimPress.ba

    Pretplatite se na ažuriranja

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    What's Hot

    Direktor UIO BiH Zoran Tegeltija pao sa quada, prevezen u bolnicu

    14. Septembra 2025.

    Jamajka ponovo dobila najbržeg čovjeka na svijetu

    14. Septembra 2025.

    Grčka savladala Finsku i osvojila bronzu

    14. Septembra 2025.

    Saobraćajna nesreća u Velikoj Kladuši (FOTO)

    14. Septembra 2025.

    Konaković poručio Dodiku: “Milorade, ne guraj nas u rat!” (VIDEO)

    14. Septembra 2025.
    Facebook Instagram YouTube WhatsApp TikTok RSS
    BuzimPress.baBuzimPress.ba
    • Marketing
    • Kontakt
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube WhatsApp RSS
    NAJNOVIJE
    • Naslovna
    • Bužim
    • Unsko-sanski kanton
    • Sport
    • Bosna i Hercegovina
    • Magazin
    BuzimPress.ba
    Home»Magazin»Email marketing u doba društvenih mreža – da li je još uvijek relevantan?
    Magazin

    Email marketing u doba društvenih mreža – da li je još uvijek relevantan?

    23. Maja 2025.2 Mins Read
    Podijeli
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest WhatsApp Email


    U vremenu kada društvene mreže dominiraju digitalnim prostorom, često se postavlja pitanje – da li je email marketing još uvijek važan i efektivan alat u okviru modernih marketinških strategija?

    Iako su platforme poput Facebooka, Instagrama, TikToka i LinkedIna postale nezaobilazne za komunikaciju s publikom, email marketing ne gubi na značaju. Naprotiv, on i dalje predstavlja jedan od najefikasnijih kanala za direktnu i personalizovanu komunikaciju s potencijalnim i postojećim kupcima, prenosi Biznis.ba.

    Prije svega, email marketing omogućava precizno ciljanje određene publike. Za razliku od društvenih mreža gdje sadržaj može biti raspršen i podložan algoritamskim promjenama, email poruke stižu direktno u inbox korisnika, što povećava šanse da se vaša poruka pročita. Također, kroz segmentaciju liste kontakata moguće je prilagoditi sadržaj specifičnim interesima i potrebama primatelja, čime se značajno povećava angažman i vjerovatnoća konverzije.

    Još jedan važan aspekt email marketinga jeste njegova mjerljivost. Svaki korak, od otvaranja poruke do klikova na linkove unutar nje, može se precizno pratiti i analizirati. Ovi podaci omogućavaju marketinškim stručnjacima da kontinuirano optimizuju kampanje i povećavaju njihovu efikasnost. Nasuprot tome, društvene mreže često nude ograničeniji uvid u konkretne metrike koje direktno povezuju kampanje sa prodajnim rezultatima.

    Važno je istaći i troškovnu efikasnost email marketinga. Kreiranje i slanje email kampanja obično zahtijeva manje resursa nego vođenje velikih kampanja na društvenim mrežama, posebno onih koje uključuju plaćene oglase. Ovo ga čini dostupnim i manjim preduzećima i start-upovima koji žele ostvariti što veći doseg uz ograničen budžet.

    Naravno, za uspjeh email marketinga neophodno je pridržavati se određenih pravila i smjernica. Važno je da poruke budu relevantne, personalizovane i ne prečeste kako ne bi dosadile primateljima i završile u neželjenoj pošti. Također, ne smijemo zanemariti značaj dizajna i optimizacije za mobilne uređaje, s obzirom na to da veliki broj korisnika danas pristupa emailu putem telefona.

    Iako društvene mreže svakodnevno privlače ogromnu pažnju, email marketing ostaje snažan i relevantan kanal komunikacije. On pruža mogućnost direktnog i personalizovanog kontakta s publikom, što je neprocjenjivo u izgradnji dugoročnih odnosa sa kupcima i ostvarivanju poslovnih ciljeva. Stoga, svaka moderna marketinška strategija trebala bi sadržavati pažljivo osmišljene email kampanje kao važan segment svog digitalnog prisustva.

    (Vijesti.ba)

    Možda vas zanima

    Dino Merlin očarao Slavonski Brod: Tvrđava postala muzička bajka

    14. Septembra 2025.

    Reprezentacija BiH na svjetskom prvenstvu frizera u Parizu

    14. Septembra 2025.

    Brži metabolizam za svaki dan: Nekoliko provjerenih trikova

    14. Septembra 2025.
    Najnovije
    Bosna i Hercegovina

    Direktor UIO BiH Zoran Tegeltija pao sa quada, prevezen u bolnicu

    14. Septembra 2025.1 Min Read

    Direktor Uprave za indirektno oporezivanje Zoran Tegeltija povrijeđen je u nesreći koju je doživio danas.…

    Jamajka ponovo dobila najbržeg čovjeka na svijetu

    14. Septembra 2025.

    Grčka savladala Finsku i osvojila bronzu

    14. Septembra 2025.

    Saobraćajna nesreća u Velikoj Kladuši (FOTO)

    14. Septembra 2025.
    Društvene mreže
    • Facebook
    • Twitter
    • Pinterest
    • Instagram
    • YouTube
    • Vimeo

    Pretplati se

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    BuzimPress.ba
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Naslovna
    • Uslovi korištenja
    • Kontakt
    © 2025 BuzimPress.ba. Designed by HAJ CODE d.o.o..

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.