Close Menu
BuzimPress.ba

    Pretplatite se na ažuriranja

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    What's Hot

    Određeni termini utakmica 15. kola WWin lige BiH

    10. Novembra 2025.

    Ryanair ukida papirne karte i prelazi na potpuno digitalni sistem

    10. Novembra 2025.

    Maloljetnik koji je u Velikoj Kladuši vozilom gazio ljude zvanično se sumnjiči za pokušaj ubistva

    10. Novembra 2025.

    Dario Gjergja novi selektor košarkaške reprezentacije BiH

    10. Novembra 2025.

    Riješena misterija drevnih rupa u Peruu

    10. Novembra 2025.
    Facebook Instagram YouTube WhatsApp TikTok RSS
    BuzimPress.baBuzimPress.ba
    • Marketing
    • Kontakt
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube WhatsApp RSS
    NAJNOVIJE
    • Naslovna
    • Bužim
    • Unsko-sanski kanton
    • Sport
    • Bosna i Hercegovina
    • Magazin
    BuzimPress.ba
    Home»Sport»Suzuki promijenio svoj logo
    Sport

    Suzuki promijenio svoj logo

    24. Septembra 2025.1 Min Read
    Podijeli
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest WhatsApp Email


    Najnoviji proizvođač automobila koji se pridružuje trendu „ravnih logotipa“ je Suzuki, koji je prvi put redizajnirao svoj amblem još od 2003. godine.

    Amblem i dalje zadržava prepoznatljivu siluetu slova „S“, koja se gotovo uopće nije mijenjala od 1958. godine. Ono što je novo jeste glatka, ravna površina s nježnim konturama koje prate ivice. Sjajni hrom zamijenjen je „visokosjajnim“ srebrnim izgledom koji podsjeća na mat aluminij, što je, kako Suzuki navodi, i ekološki prihvatljivije rješenje.

    Dizajneri ističu da pojednostavljeni, dvodimenzionalni logotipi bolje funkcionišu na malim ekranima, gdje danas većina ljudi dolazi u kontakt s brendovima. S druge strane, kritičari tvrde da ovakva transformacija oduzima logotipu dubinu i fizičku prisutnost koju je nekada imao u „stvarnom svijetu“.

    Suzuki nije jedini koji je prihvatio ovaj trend. U posljednjih nekoliko godina isti put su slijedili VW, Audi, Nissan, Mazda, BMW, Mini, Volvo, Kia, Opel, Renault, Peugeot, Aston Martin, Bentley i drugi.

    Kompanija je potvrdila da je osvježeni amblem dio šireg brend identiteta pod sloganom „By Your Side“. Novi dizajn će se prvi put pojaviti na koncept modelima koji će biti predstavljeni na sajmu Japan Mobility Show 30. oktobra.

    (Vijesti.ba)

    Možda vas zanima

    Određeni termini utakmica 15. kola WWin lige BiH

    10. Novembra 2025.

    Dario Gjergja novi selektor košarkaške reprezentacije BiH

    10. Novembra 2025.

    Halimić: Želimo započeti kvalifikacije pobjedom protiv Izraela

    10. Novembra 2025.
    Najnovije
    Sport

    Određeni termini utakmica 15. kola WWin lige BiH

    10. Novembra 2025.1 Min Read

    Određeni su termini utakmica 15. kola WWin lige Bosne i Hercegovine, koje će biti odigrane…

    Ryanair ukida papirne karte i prelazi na potpuno digitalni sistem

    10. Novembra 2025.

    Maloljetnik koji je u Velikoj Kladuši vozilom gazio ljude zvanično se sumnjiči za pokušaj ubistva

    10. Novembra 2025.

    Dario Gjergja novi selektor košarkaške reprezentacije BiH

    10. Novembra 2025.
    Društvene mreže
    • Facebook
    • Twitter
    • Pinterest
    • Instagram
    • YouTube
    • Vimeo

    Pretplati se

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    BuzimPress.ba
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Naslovna
    • Uslovi korištenja
    • Kontakt
    © 2025 BuzimPress.ba. Designed by HAJ CODE d.o.o..

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.