Labubu, linija plišanih igračaka čupavih i simpatično ružnih čudovišta koja je osvojila svijet, uskoro bi mogla stići na veliko platno.
Sony Pictures, studio koji stoji iza hitova poput serijala Jumanji, otkupio je filmska prava na ovaj popularni kineski brend s ciljem snimanja filma, a potencijalno i pokretanja čitave franšize, piše The Hollywood Reporter.
Budući da je ugovor potpisan tek ove sedmice, projekt je još u začecima. Trenutno nisu angažovani ni producenti ni filmaši, a prerano je i za odluku hoće li film biti igrani ili animirani. Iz Sonyja nisu imali službenih komentara, prenosi Index.hr.
Igračke je dizajnirao hongkonški umjetnik Kasing Lung, a njihova popularnost eksplodirala je kada je kineski maloprodajni div Pop Mart 2019. godine preuzeo proizvodnju i prodaju.
Uspjehu su pridonijela dva ključna faktora. Prvi je prodaja u takozvanim “slijepim kutijama” (blind boxes), gdje kupci ne znaju koju su igračku kupili dok ne otvore pakiranje, što potiče kolekcionarsku strast i stvara užareno sekundarno tržište. Ondje kolekcionari plaćaju basnoslovne iznose za rijetke primjerke, a cijene nekih limitiranih izdanja dostižu i šesteroznamenkaste iznose.
Drugi važan uzročnik bila je popularizacija među slavnim osobama, posebno nakon što je Lisa, članica K-pop grupe Blackpink, 2024. godine počela nositi Labubu igračke kao modne dodatke.
Dok su nekada filmovi bili inspiracija za igračke, posljednjih se godina događa obrnuti proces. The Lego Movie iz 2014. bio je jedan od prvih primjera uspješne adaptacije brenda bez postojeće priče, a nedavni megahit Barbie zaradio je više od milijardu dolara i osigurao osam nominacija za Oscara.
Ove sedmice Sony i Mattel Films najavili su i razvoj filma temeljenog na popularnom View-Masteru. Ostaje vidjeti hoće li Labubu postati prolazni hir poput Beanie Babiesa ili će dostići dugovječnost brenda kao što je Hello Kitty.
(Vijesti.ba)

