Njemački maloprodajni gigant Lidl ušao je u završnu fazu realizacije jednog od najvećih trgovinsko-logističkih projekata u Bosni i Hercegovini. U Lepenici kod Sarajeva privedena je kraju izgradnja njihovog ogromnog distributivnog centra, investicije vrijedne skoro 200 miliona maraka, koji predstavlja ključni preduslov za početak otvaranja prvih Lidlovih prodavnica u BiH.
Objekat je gotovo u potpunosti završen – građevinski radovi su okončani, centar je dobio svoj finalni izgled, uređen je kompletan parking, dok se trenutne aktivnosti odnose na unutrašnje završne radove i tehničko opremanje. Riječ je o savremenom logističkom kompleksu koji će omogućiti efikasno skladištenje i distribuciju ogromnih količina robe širom zemlje, što je osnov za dugoročno poslovanje ovog lanca u BiH.
Ulazak Lidla u Bosnu i Hercegovinu odvija se planski i u više faza, a izgradnja logističkog centra u Lepenici predstavlja najvažniji korak, nakon kojeg slijedi finalna priprema otvaranja prvih marketa. Prema trenutnim procjenama, prve Lidl prodavnice u BiH mogle bi biti otvorene krajem 2026. ili početkom 2027. godine.
U međuvremenu, Lidl je ubrzao proces kupovine zemljišta, otkupa postojećih objekata, pripreme lokacija i zapošljavanja radnika u čitavoj zemlji. Njihova strategija jasno pokazuje da se ne planira otvoriti tek nekoliko prodavnica, već široka, gusto raspoređena mreža na ključnim ekonomskim i saobraćajnim tačkama.
Lidl je već aktivan ili u pripremi za otvaranje u brojnim gradovima: Kakanj, Zvornik, Gradiška, Bihać, Livno, Istočno Sarajevo, Banja Luka, Gračanica, Mostar, Trebinje, Bijeljina, Doboj, Zenica, Brčko, Modriča, Laktaši, Travnik, Sarajevo, Čapljina, Tešanj, Kiseljak, Čitluk, Živinice, Prnjavor…
Posebno je značajno što se na listi nalazi i Bihać, gdje Lidl već provodi pripremne korake za otvaranje prodavnice, čime će ovaj dio Krajine dobiti dugo očekivani trgovački objekat kakav već postoji u gotovo svim zemljama regiona.
Gradnja megacentra u Lepenici i ubrzano širenje aktivnosti po gradovima jasno pokazuju da Lidl Bosnu i Hercegovinu vidi kao važno i dugoročno tržište. Ulazak ove kompanije donijet će snažnu konkurenciju, niže cijene, nova radna mjesta i moderniji pristup maloprodaji, što će imati značajan utjecaj na cijeli sektor trgovine u BiH.

