Close Menu
BuzimPress.ba

    Pretplatite se na ažuriranja

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    What's Hot

    ATP uvodi pravilo o ekstremnim vrućinama od 2026. godine

    16. Decembra 2025.

    Pilot istraživanje o kvalitetu vazduha u vrtićima: Djeca među najugroženijima

    16. Decembra 2025.

    Potpisani sporazumi o povećanju visine osnovice za obračun plaća u USK

    16. Decembra 2025.

    Džumhura usred snimanja emisije prekinula antidoping kontrola

    16. Decembra 2025.

    Ako vaša veza ima ove tri osobine, na dobrom ste putu

    16. Decembra 2025.
    Facebook Instagram YouTube WhatsApp TikTok RSS
    BuzimPress.baBuzimPress.ba
    • Marketing
    • Kontakt
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube WhatsApp RSS
    NAJNOVIJE
    • Naslovna
    • Bužim
    • Unsko-sanski kanton
    • Sport
    • Bosna i Hercegovina
    • Magazin
    BuzimPress.ba
    Home»Magazin»Putovanja postaju povoljnija i više po vašoj mjeri: 5 glavnih travel trendova za 2026.
    Magazin

    Putovanja postaju povoljnija i više po vašoj mjeri: 5 glavnih travel trendova za 2026.

    15. Decembra 2025.3 Mins Read
    Podijeli
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest WhatsApp Email


    Turistička industrija ulazi u godinu velikih promjena: od načina na koji biramo destinacije, preko količine pažnje koju posvećujemo vlastitom iskustvu, do uloge tehnologije u organizaciji putovanja.

    Turistički stručnjaci najavljuju pet trendova koji će obilježiti 2026. godinu, piše Punkufer.hr.

    Tišina je luksuz

    Sve više putnika shvata da im ne nedostaje još jedan luksuzni spa-centar, već – tišina. U eri stalnih obavijesti, kriza koje pratimo u realnom vremenu i hroničnog digitalnog umora, potreba za pravim, senzornim odmorom sve je izraženija.

    Zato koncepti poput „tišine“ postaju sve popularniji: odmori s prigušenim zvukom i svjetlom. Turističke destinacije kreiraju mape najtiših lokacija, a turoperatori nude odmore u potpunom mraku – kako bi odmor zaista to i bio. Putovanje tako postaje svojevrsni protivotrov ubrzanom savremenom životu, a tišina – novi oblik wellnessa.

    Ne agencija, već – vještačka inteligencija

    Vještačka inteligencija više nije dodatak putovanju, već infrastruktura koja ga oblikuje. I iskusni i manje iskusni putnici koriste je za kreiranje planova putovanja i pronalazak destinacija koje odgovaraju njihovom emocionalnom stanju. Velike platforme već integrišu alate koji preuzimaju administrativne zadatke – od prevoditelja do pametnih prijava.

    Ipak, ovaj tehnološki iskorak nosi i određene rizike: algoritmi mogu homogenizirati putovanja i usmjeriti mase na ista, već preopterećena mjesta. Također, s porastom sadržaja generiranog vještačkom inteligencijom, neminovno će rasti i broj prevara u turizmu. Uprkos tome, ne bi trebalo odustati od – prirodne inteligencije.

    Bez odluka, molim

    Trend prepuštanja donošenja odluka drugima ubrzano raste, potaknut mentalnim umorom, prezasićenošću izborima i željom za istinskim iznenađenjem. Sve je više ponuda koje to prepoznaju – od putovanja s tajnim itinerarom do krstarenja na kojima putnici ne znaju rutu niti konačnu destinaciju.

    Takvi aranžmani odgovaraju savremenom putniku koji je već iscrpljen svakodnevnim mikro-odlukama i želi se potpuno opustiti. Putovanje tako postaje čin povjerenja – a ne logistike.

    Odmori po mjeri

    Masovna ponuda sve teže zadovoljava potrebe putnika koji žele iskustvo „skrojeno za sebe“. Zbog toga raste broj specijaliziranih odmora usmjerenih na emocije, životne faze i posebna interesovanja. Postoje putovanja za osobe nakon razvoda, za one koji prolaze kroz proces tugovanja, odmori posvećeni menopauzi, ali i aranžmani za sportiste, IT entuzijaste i, naravno, fetišiste različitih interesovanja.

    Putnici žele vrijeme koje je posebno posvećeno fazi života u kojoj se trenutno nalaze – svojevrsni ceremonijalni prostor koji daje smisao i podstiče promjene. Turizam tako ulazi u eru emocionalne personalizacije, gdje je važnije kako se neko osjeća nego gdje putuje.

    Više ne morate fotografisati na svakom koraku

    Sve više ljudi izbjegava „fotogenične“ destinacije, dijelom zato što su najpopularnija mjesta na društvenim mrežama često i najveće razočarenje za turiste. Umjesto prenapučenih lokacija, putnici traže autentična, manje razvikana mjesta.

    Globalno interesovanje za kulturno bogate, ali još neotkrivene gradove i regije je u porastu. Ovaj trend potaknut je željom za avanturom, ličnim razvojem, ali i novim shvatanjem društvenog statusa – koji se više ne gradi kopiranjem Instagram ili TikTok iskustava. Ekskluzivnost više ne znači luksuz, već – autentičnost.

    (Vijesti.ba)

    Možda vas zanima

    Pilot istraživanje o kvalitetu vazduha u vrtićima: Djeca među najugroženijima

    16. Decembra 2025.

    Ako vaša veza ima ove tri osobine, na dobrom ste putu

    16. Decembra 2025.

    George Clooney podvlači crtu pod svoju karijeru: Imat će druge prioritete

    16. Decembra 2025.
    Najnovije
    Sport

    ATP uvodi pravilo o ekstremnim vrućinama od 2026. godine

    16. Decembra 2025.2 Mins Read

    Ovim potezom ATP se usklađuje sa ženskom WTA turnejom, koja već dugo ima takvu politiku…

    Pilot istraživanje o kvalitetu vazduha u vrtićima: Djeca među najugroženijima

    16. Decembra 2025.

    Potpisani sporazumi o povećanju visine osnovice za obračun plaća u USK

    16. Decembra 2025.

    Džumhura usred snimanja emisije prekinula antidoping kontrola

    16. Decembra 2025.
    Društvene mreže
    • Facebook
    • Twitter
    • Pinterest
    • Instagram
    • YouTube
    • Vimeo

    Pretplati se

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    BuzimPress.ba
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Naslovna
    • Uslovi korištenja
    • Kontakt
    © 2025 BuzimPress.ba. Designed by HAJ CODE d.o.o..

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.