Razdoblje od januara do marta kineski div zaključio je s neto dobiti od 9,2 milijarde juana (1,26 milijardi dolara), pokazalo je u petak izvještaj za berzu. U istom razdoblju prošle godine iznosila je 4,6 milijardi juana.
Prihod mu je iznosio 170,4 milijarde juana i bio je veći za 36,4 posto nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.
Početkom mjeseca kompanija je objavila da je kupcima u prva tri ovogodišnja mjeseca isporučila milion vozila s pogonom na nove izvore energije, za 60 posto više nego u istom razdoblju 2024.
Najveći kineski proizvođač električnih vozila podigao je prašinu na tržištu uključivanjem u standardnu opremu svih modela sistem za pomoć u vožnji „God′s Eye” i predstavljanjem nove tehnologije iznimno brzog punjenja električnih vozila.
Tim je potezima potaknuo konkurente poput Leapmotora, Geelyja i Toyote slijede njegov primjer i kupcima također ponude cjenovno prihvatljivije modele s ′pametnim′ značajkama., prenosi SEEbiz.
Otvaranjem nove bojišnice u dugotrajnom cjenovnom ratu na najvećem svjetskom tržištu automobila BYD nastoji povećati prednost u odnosu na konkurenciju. Njegov je udio u prvom tromjesečju iznosio 13,6 posto. U istom prošlogodišnjem razdoblju bio je iznosio 12,1 posto.
Udio dvije kompanije koje je njemački Volkswagen osnovao zajedno s kineskim partnerima spustio se pak u istom razdoblju s 13,7 na 12,1 posto.
Na ovotjednoj izložbi automobila u Šangaju ni BYD ni njegovi konkurenti ipak nisu posebno isticali mogućnosti sustava za pomoć u vožnji, prebacivši težište na sigurnost.
Promjenu marketinške strategije potaknula je kineska vlada koja je u oglasima zabranila upotrebu pojmova „pametne” i „autonomne” vožnje, potaknuta žustrim raspravama o sigurnosti nakon fatalne nesreće u ožujku.
BYD oko 90 posto prihoda ostvaruje na domaćem tržištu, a u ovoj godini namjerava izvesti 800 hiljada vozila.
(Vijesti.ba)