Close Menu
BuzimPress.ba

    Pretplatite se na ažuriranja

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    What's Hot

    Haaland briljirao u trijumfu Citya protiv West Hama

    21. Decembra 2025.

    Rukometaši Čelika osvojili memorijal “Zaim Kobilica i Pane Škrbić”

    21. Decembra 2025.

    Bišćanka Lana Midžić magistrirala na Univerzitetu u Sarajevu

    20. Decembra 2025.

    Dortmund kažnjava zvijezdu zbog nepristojnog poteza

    20. Decembra 2025.

    Transformacija Eda Sheerana: Zbog kćerki prestao piti i počeo trenirati

    20. Decembra 2025.
    Facebook Instagram YouTube WhatsApp TikTok RSS
    BuzimPress.baBuzimPress.ba
    • Marketing
    • Kontakt
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube WhatsApp RSS
    NAJNOVIJE
    • Naslovna
    • Bužim
    • Unsko-sanski kanton
    • Sport
    • Bosna i Hercegovina
    • Magazin
    BuzimPress.ba
    Home»Magazin»CMG: Istina je, možemo da prisluškujemo ljude kroz mikrofon
    Magazin

    CMG: Istina je, možemo da prisluškujemo ljude kroz mikrofon

    16. Decembra 2023.2 Mins Read
    Podijeli
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest WhatsApp Email


    Jedna kompanija priznala je da može da učini vašu noćnu moru stvarnom – oni reklamiraju slušanje razgovora kroz mikrofon telefona, pametnog TV-a ili drugih uređaja, kako bi mogli da plasiraju što bolje reklame.

    Kako prenosi 404 Media, kompanija po imenu Cox Media Group (CMG) nudi klijentima proizvod pod nazivom “Active Listening” koji može da prikazuje oglase na osnovu razgovora koje ljudi vode u svoja četiri zida.

    Navodno, CMG može da sluša razgovore preko mikrofona u pametnim uređajima i da ih koristi za identifikaciju potencijalnih kupaca za različite proizvode i usluge.

    Nije jasno da li CMG već koristi ovu tehnologiju, ali većini ljudi ne bi bilo preteško da u to povjeruje s obzirom na činjenicu da nam se često dešava da govorimo o nečemu, pa nam se baš reklama za to pojavi na internetu.

    Ovakav proizvod bi pomogao kompanijama da identifikuju ljude koji bi mogli biti zainteresovani za njihove proizvode, i da eliminišu nagađanja u vezi sa tim. Naravno, postoji etička strana priče koja i dalje nije u potpunosti riješena.

    Nije poznato čak ni da li CMG tehnologija zaista funkcioniše i da li se već koristi, ali 404 Media navodi da kompanija već traži klijente na platformi LinkedIn, ističući da je zarada od ulaganja “impresivna”, što bi moglo da sugeriše kako neke kompanije ovo već koriste, prenosi B92.

    (Vijesti.ba)

    Možda vas zanima

    Transformacija Eda Sheerana: Zbog kćerki prestao piti i počeo trenirati

    20. Decembra 2025.

    U nedjelju najkraći dan u godini: Prvi korak ka svjetlijem periodu

    20. Decembra 2025.

    Zimska opasnost u kući: Ljekari upozoravaju na posljedice vlage i plijesni

    20. Decembra 2025.
    Najnovije
    Sport

    Haaland briljirao u trijumfu Citya protiv West Hama

    21. Decembra 2025.1 Min Read

    Norveški napadač Erling Haaland nastavio je svoju impresivnu seriju protiv Čekićara, postigavši dva gola i…

    Rukometaši Čelika osvojili memorijal “Zaim Kobilica i Pane Škrbić”

    21. Decembra 2025.

    Bišćanka Lana Midžić magistrirala na Univerzitetu u Sarajevu

    20. Decembra 2025.

    Dortmund kažnjava zvijezdu zbog nepristojnog poteza

    20. Decembra 2025.
    Društvene mreže
    • Facebook
    • Twitter
    • Pinterest
    • Instagram
    • YouTube
    • Vimeo

    Pretplati se

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    BuzimPress.ba
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Naslovna
    • Uslovi korištenja
    • Kontakt
    © 2025 BuzimPress.ba. Designed by HAJ CODE d.o.o..

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.