Close Menu
BuzimPress.ba

    Pretplatite se na ažuriranja

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    What's Hot

    Umjesto buketa ruža, proučit ćemo Fatihu

    23. Maja 2025.

    Santos: Alcaraz je mađioničar, bolji od Nadala

    23. Maja 2025.

    Ovu vrstu paradajza možete gajiti na balkonu: Lako uspijeva, osvaja slatkoćom..

    23. Maja 2025.

    Uprava policije MUP-a USK raspisala konkurs za prijem 135 novih policajaca

    23. Maja 2025.

    Fatić u finalu ATP Challengera ‘Macedonian open’ u Skoplju

    23. Maja 2025.
    Facebook Instagram YouTube WhatsApp TikTok RSS
    BuzimPress.baBuzimPress.ba
    • Marketing
    • Kontakt
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube WhatsApp RSS
    NAJNOVIJE
    • Naslovna
    • Bužim
    • Unsko-sanski kanton
    • Sport
    • Bosna i Hercegovina
    • Magazin
    BuzimPress.ba
    Home»Magazin»Email marketing u doba društvenih mreža – da li je još uvijek relevantan?
    Magazin

    Email marketing u doba društvenih mreža – da li je još uvijek relevantan?

    23. Maja 2025.2 Mins Read
    Podijeli
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest WhatsApp Email


    U vremenu kada društvene mreže dominiraju digitalnim prostorom, često se postavlja pitanje – da li je email marketing još uvijek važan i efektivan alat u okviru modernih marketinških strategija?

    Iako su platforme poput Facebooka, Instagrama, TikToka i LinkedIna postale nezaobilazne za komunikaciju s publikom, email marketing ne gubi na značaju. Naprotiv, on i dalje predstavlja jedan od najefikasnijih kanala za direktnu i personalizovanu komunikaciju s potencijalnim i postojećim kupcima, prenosi Biznis.ba.

    Prije svega, email marketing omogućava precizno ciljanje određene publike. Za razliku od društvenih mreža gdje sadržaj može biti raspršen i podložan algoritamskim promjenama, email poruke stižu direktno u inbox korisnika, što povećava šanse da se vaša poruka pročita. Također, kroz segmentaciju liste kontakata moguće je prilagoditi sadržaj specifičnim interesima i potrebama primatelja, čime se značajno povećava angažman i vjerovatnoća konverzije.

    Još jedan važan aspekt email marketinga jeste njegova mjerljivost. Svaki korak, od otvaranja poruke do klikova na linkove unutar nje, može se precizno pratiti i analizirati. Ovi podaci omogućavaju marketinškim stručnjacima da kontinuirano optimizuju kampanje i povećavaju njihovu efikasnost. Nasuprot tome, društvene mreže često nude ograničeniji uvid u konkretne metrike koje direktno povezuju kampanje sa prodajnim rezultatima.

    Važno je istaći i troškovnu efikasnost email marketinga. Kreiranje i slanje email kampanja obično zahtijeva manje resursa nego vođenje velikih kampanja na društvenim mrežama, posebno onih koje uključuju plaćene oglase. Ovo ga čini dostupnim i manjim preduzećima i start-upovima koji žele ostvariti što veći doseg uz ograničen budžet.

    Naravno, za uspjeh email marketinga neophodno je pridržavati se određenih pravila i smjernica. Važno je da poruke budu relevantne, personalizovane i ne prečeste kako ne bi dosadile primateljima i završile u neželjenoj pošti. Također, ne smijemo zanemariti značaj dizajna i optimizacije za mobilne uređaje, s obzirom na to da veliki broj korisnika danas pristupa emailu putem telefona.

    Iako društvene mreže svakodnevno privlače ogromnu pažnju, email marketing ostaje snažan i relevantan kanal komunikacije. On pruža mogućnost direktnog i personalizovanog kontakta s publikom, što je neprocjenjivo u izgradnji dugoročnih odnosa sa kupcima i ostvarivanju poslovnih ciljeva. Stoga, svaka moderna marketinška strategija trebala bi sadržavati pažljivo osmišljene email kampanje kao važan segment svog digitalnog prisustva.

    (Vijesti.ba)

    Možda vas zanima

    Ovu vrstu paradajza možete gajiti na balkonu: Lako uspijeva, osvaja slatkoćom..

    23. Maja 2025.

    Smijeh aktivira imunološki sistem i štiti djecu od bolesti

    23. Maja 2025.

    Toyota unosi ‘zabavu’ u svoju ponudu: ‘Automobil nije automobil…’

    23. Maja 2025.
    Najnovije
    Bosna i Hercegovina

    Umjesto buketa ruža, proučit ćemo Fatihu

    23. Maja 2025.2 Mins Read

    Danas je trebao biti jedan od najsvečanijih dana u životu Elme Hajro, mlade djevojke iz…

    Santos: Alcaraz je mađioničar, bolji od Nadala

    23. Maja 2025.

    Ovu vrstu paradajza možete gajiti na balkonu: Lako uspijeva, osvaja slatkoćom..

    23. Maja 2025.

    Uprava policije MUP-a USK raspisala konkurs za prijem 135 novih policajaca

    23. Maja 2025.
    Društvene mreže
    • Facebook
    • Twitter
    • Pinterest
    • Instagram
    • YouTube
    • Vimeo

    Pretplati se

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    BuzimPress.ba
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Naslovna
    • Uslovi korištenja
    • Kontakt
    © 2025 BuzimPress.ba. Designed by HAJ CODE d.o.o..

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.