Close Menu
BuzimPress.ba

    Pretplatite se na ažuriranja

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    What's Hot

    Slovenac preuzima suđenje u Wwin ligi BiH?

    14. Novembra 2025.

    Jala Brat ispunio želju Saši, konobaru sa Down sindronom: Snimit će duet

    14. Novembra 2025.

    Srbija porazom od Engleske zvanično ostala bez plasmana na SP

    14. Novembra 2025.

    Mladi Zmajevi počeli pripreme za Norvešku

    14. Novembra 2025.

    Teška saobraćajna nesreća u Velikoj Kladuši: Više osoba povrijeđeno u sudaru dva automobila

    14. Novembra 2025.
    Facebook Instagram YouTube WhatsApp TikTok RSS
    BuzimPress.baBuzimPress.ba
    • Marketing
    • Kontakt
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube WhatsApp RSS
    NAJNOVIJE
    • Naslovna
    • Bužim
    • Unsko-sanski kanton
    • Sport
    • Bosna i Hercegovina
    • Magazin
    BuzimPress.ba
    Home»Magazin»Generacija Z ljubimce vidi kao djecu
    Magazin

    Generacija Z ljubimce vidi kao djecu

    25. Juna 2025.2 Mins Read
    Podijeli
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest WhatsApp Email


    Pripadnici generacije Z sve češće svoje kućne ljubimce – pse i mačke – ne doživljavaju kao životinje, već kao članove porodice, i to u pravom smislu riječi.

    Istraživanje provedeno u SAD-u među 2.000 zaposlenih vlasnika kućnih ljubimaca pokazalo je da gotovo polovina pripadnika ove generacije (48 posto) ljubimca smatra – svojim djetetom.

    Za razliku od njih, starije generacije ostaju vjernije klasičnom pogledu: boomeri i pripadnici generacije X češće će reći da je ljubimac njihov prijatelj ili jednostavno – ljubimac.

    Emocionalna i finansijska posvećenost

    Zanimljivo je da su svi ispitanici, bez obzira na generaciju, naglasili kako kućni ljubimci pozitivno utječu na njihov život – čak 98 posto njih. No, način na koji to izražavaju i koliko su spremni investirati, ipak se razlikuje.

    Generacija Z prosječno mjesečno troši 216 dolara na ljubimca, gotovo dvostruko više nego boomeri. A kad dođe do zdravstvene krize, spremni su ići daleko – od pokretanja online kampanja do, u ekstremnim slučajevima, prodaje imovine ili traženja pomoći od porodice i prijatelja. Čak 18 posto njih izjavilo je da bi bilo spremno prodati organ kako bi spasili ljubimca.

    Milenijalci (rođeni između 1981. i 1996.) nešto su racionalniji – skloniji su uzimanju kredita ili prodaji automobila kako bi pokrili troškove liječenja ljubimca.

    Šta stoji iza ovakvog odnosa?

    Psiholozi ističu nekoliko razloga zašto su mlađe generacije emocionalno snažnije vezane za ljubimce:

    Odgađanje roditeljstva: Sve više mladih odgađa brak i djecu, a ljubimci često ispunjavaju tu emocionalnu prazninu.
    Sve veći osjećaj usamljenosti: Osobito nakon pandemije, porastao je broj ljudi koji ljubimce doživljavaju kao izvor stabilnosti, rutine i podrške.
    Društvene mreže: Ljubimci su postali dio digitalnog identiteta – imaju svoje profile, nose odjeću, „slave rođendane“ – i to dodatno pojačava osjećaj roditeljstva.

    (Vijesti.ba)

    Možda vas zanima

    Jala Brat ispunio želju Saši, konobaru sa Down sindronom: Snimit će duet

    14. Novembra 2025.

    Banane nikad ne ostavljajte na ovom mjestu: Uz jedan trik ostaće sveže 15 dana

    14. Novembra 2025.

    Ovih pet stvari uklonite iz kupatila prije nego što se razbolite

    13. Novembra 2025.
    Najnovije
    Sport

    Slovenac preuzima suđenje u Wwin ligi BiH?

    14. Novembra 2025.2 Mins Read

    Neslužbene informacije govore da bi Darko Čeferin (56) trebao biti na čelu Komiteta za suđenje…

    Jala Brat ispunio želju Saši, konobaru sa Down sindronom: Snimit će duet

    14. Novembra 2025.

    Srbija porazom od Engleske zvanično ostala bez plasmana na SP

    14. Novembra 2025.

    Mladi Zmajevi počeli pripreme za Norvešku

    14. Novembra 2025.
    Društvene mreže
    • Facebook
    • Twitter
    • Pinterest
    • Instagram
    • YouTube
    • Vimeo

    Pretplati se

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    BuzimPress.ba
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Naslovna
    • Uslovi korištenja
    • Kontakt
    © 2025 BuzimPress.ba. Designed by HAJ CODE d.o.o..

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.