Close Menu
BuzimPress.ba

    Pretplatite se na ažuriranja

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    What's Hot

    Pogledajte posljednji gol u životu Dioga Jote kojim je odlučio veliki derbi

    4. Jula 2025.

    Opekla vas je meduza ili ste stali na ježa u moru? Evo šta odmah trebate uraditi!

    4. Jula 2025.

    Kobna vožnja: Jota sa bratom putovao na trajekt jer nije smio da leti…

    3. Jula 2025.

    Probajte začinjenu kafu – ukus vas oduševi, a benefiti iznenade

    3. Jula 2025.

    U Sanskom Mostu danas eutanizirano 14 muznih krava

    3. Jula 2025.
    Facebook Instagram YouTube WhatsApp TikTok RSS
    BuzimPress.baBuzimPress.ba
    • Marketing
    • Kontakt
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube WhatsApp RSS
    NAJNOVIJE
    • Naslovna
    • Bužim
    • Unsko-sanski kanton
    • Sport
    • Bosna i Hercegovina
    • Magazin
    BuzimPress.ba
    Home»Magazin»Kineski automobili i dalje rijetkost na njemačkim cestama
    Magazin

    Kineski automobili i dalje rijetkost na njemačkim cestama

    22. Aprila 2025.2 Mins Read
    Podijeli
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest WhatsApp Email


    Kineske marke automobila i dalje su rijetka pojava u Njemačkoj, čineći samo 0,1% do 0,2% flote ličnih automobila u zemlji od 1. januara 2025., prema analizi dpa podataka Savezne uprave za motorni promet (KBA).

    Dok se konkurencija iz Kine osjetila u brojkama globalne prodaje njemačkih proizvođača automobila, brojke pokazuju da to još nije slučaj na domaćim cestama.

    KBA-in tromjesečni popis navodi da je na njemačkim cestama bilo tačno 70.046 kineskih vozila prema uskoj definiciji onoga što čini kineske marke, od ukupno 49,3 miliona ličnih automobila u Njemačkoj, prenosi SEEbiz. Značajnih 72% od toga bila su električna vozila.

    MG Roewe predvodi skupinu s velikom razlikom s 49.557 vozila. Slijede Lynk & Co i Great Wall Motor (GWM) s nešto više od 6.000 automobila svaki, dok BYD ima oko 4.500. Nio ima oko 1700 vozila, a ostale marke poput Aiwaysa, Xpenga, Leapmotora i Maxusa zastupljene su u nekoliko stotina. Neki brendovi manjeg opsega vjerovatno su grupirani pod “ostalo” u KBA evidenciji.

    Većina tih kineskih marki – izuzev Volva, u vlasništvu kineskog Geelyja – tek su nedavno ušli na njemačko tržište. Njihova prisutnost raste, iako sporo, jer još uvijek čine samo oko 1% novih registracija automobila.

    Ako se kineske marke promatraju u širem smislu – uključujući Polestar i Volvo Cars, koji pripadaju kineskoj grupi Geely, te Smart, koji je sada zajedničko ulaganje Mercedes-Benza i Geelyja – brojke bi bile u stotinama hiljada ili čak oko milion, prenosi Biznis.ba.

    (Vijesti.ba)

    Možda vas zanima

    Opekla vas je meduza ili ste stali na ježa u moru? Evo šta odmah trebate uraditi!

    4. Jula 2025.

    Probajte začinjenu kafu – ukus vas oduševi, a benefiti iznenade

    3. Jula 2025.

    Hrvatska: Da nije nama Bosanaca, sezona bi bila jako loša

    3. Jula 2025.
    Najnovije
    Sport

    Pogledajte posljednji gol u životu Dioga Jote kojim je odlučio veliki derbi

    4. Jula 2025.1 Min Read

    Pogledajte posljednji gol u životu Dioga Jote kojim je odlučio veliki derbi

    Opekla vas je meduza ili ste stali na ježa u moru? Evo šta odmah trebate uraditi!

    4. Jula 2025.

    Kobna vožnja: Jota sa bratom putovao na trajekt jer nije smio da leti…

    3. Jula 2025.

    Probajte začinjenu kafu – ukus vas oduševi, a benefiti iznenade

    3. Jula 2025.
    Društvene mreže
    • Facebook
    • Twitter
    • Pinterest
    • Instagram
    • YouTube
    • Vimeo

    Pretplati se

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    BuzimPress.ba
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Naslovna
    • Uslovi korištenja
    • Kontakt
    © 2025 BuzimPress.ba. Designed by HAJ CODE d.o.o..

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.