Novi dogovor vrijedan je najmanje milijardu funti, što ga čini najvrednijim sponzorskim ugovorom u historiji Premier lige, prenio je BBC (British Broadcasting Corporation).
City i Puma su prvi put potpisali saradnju 2019. godine, tada vrijednu 65 miliona funti po sezoni. Novi ugovor trajat će najmanje do 2035. godine i klubu će donositi rekordnih 100 miliona funti godišnje.
Taj iznos nadmašuje dosadašnji rekord od 90 miliona funti, koliko godišnje prima Manchester United od Adidasa, kao i ugovor Liverpoola sa istim proizvođačem, koji se prema izvještajima procjenjuje na oko 60 miliona funti po sezoni.
Od početka saradnje s Pumom, Manchester City je osvojio četiri titule Premier lige. Iako su prošlu sezonu završili bez velikog trofeja, klub bilježi rekordne globalne prihode i prodaju opreme.
U finansijskom izvještaju do 30. juna 2024. City je objavio rekordni prihod od 715 miliona funti, dok su komercijalni prihodi porasli s 341,4 miliona na 344,7 miliona funti.
Izvršni direktor City Football Group (CFG) Ferran Soriano izjavio je: „Udružili smo se s Pumom s ciljem da pomjerimo granice i nadmašimo očekivanja, i to smo uspjeli. Puna integracija u naš sistem i zajednički historijski trenuci učvrstili su naše partnerstvo.“
„Partnerstvo s Manchester Cityjem donijelo je vrhunske rezultate, i na terenu i van njega. Trofeji, idealna scena za naše proizvode i komercijalni uspjeh – sve to je prevazišlo očekivanja“, izjavio je direktor kompanije Puma Arthur Held.