Ova promjena dolazi na osnovu istraživanja koje je pokazalo da vozači – posebno starije generacije – još uvijek preferiraju točkiće i prekidače, jer su intuitivniji i lakši za korištenje u vožnji.
Na sajmu automobila IAA u Minhenu, iz Mercedesa su istakli važnost pronalaska ravnoteže između modernog dizajna i korisničke praktičnosti.
Zanimljivo je da će se dizajn interijera razlikovati ovisno o tržištu: dok se u Evropi cijene fizičke kontrole, kupci u Aziji radije koriste dodirne ekrane i glasovne komande.
Odluka dolazi uprkos predstavljanju najnovijeg Mercedesevog tehničkog dostignuća – MBUX Hyperscreena, ogromnog ekrana od 99,3 cm, koji zauzima cijelu širinu komandne table u novom GLC-u.
No, kako kažu iz Mercedesa, tu je granica – “veći ekran od ovoga je praktično nemoguć”.
Mercedes nije jedini koji razmišlja u ovom smjeru – slične najave dolaze i iz Volkswagena, što nagovještava povratak jednostavnijim i vozačima bližim rješenjima u auto-industriji.
(Vijesti.ba)