Od freelancera i frizera, do dizajnera i zanatlija, brojni mali preduzetnici širom Bosne i Hercegovine svakodnevno se suočavaju s tihom, ali razarajućom prijetnjom njihovom radu: nestajanjem klijenata bez plaćanja, poznatijim kao ‘ghosting’.
U vremenu kada digitalna komunikacija dominira poslovnim odnosima, sve je lakše nestati – a sve teže naplatiti. Ovaj fenomen, iako često zanemaren u javnom diskursu, postaje sve veća prepreka za održivost malih biznisa, naročito onih koji djeluju samostalno i bez institucionalne zaštite.
Šta je zapravo ‘ghosting’ u poslovnom svijetu?
U poslovnom kontekstu, ghosting podrazumijeva situaciju u kojoj klijent prestaje odgovarati na poruke, pozive i e-mailove, obično nakon što je usluga već izvršena ili skoro završena. Nema otkazivanja, nema izvinjenja, nema objašnjenja, samo tišina.
Kako ghosting i ostale strategije izbjegavanja plaćanja ugrožava rad poduzetnicima? Čitajte na Biznis.ba.
(Vijesti.ba)