Close Menu
BuzimPress.ba

    Pretplatite se na ažuriranja

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    What's Hot

    Italija osvojila treći uzastopni Davis kup

    24. Novembra 2025.

    Borac pogotkom u 95. minuti savladao Široki Brijeg

    24. Novembra 2025.

    Izviđač u osmini finala EHF Evropskog kupa

    24. Novembra 2025.

    Navijači Gladbacha prozvali Tabakovića “bosanskim Zlatanom”

    24. Novembra 2025.

    Velež traži nastavak pobjedničkog niza, Borac putuje na Pecaru

    23. Novembra 2025.
    Facebook Instagram YouTube WhatsApp TikTok RSS
    BuzimPress.baBuzimPress.ba
    • Marketing
    • Kontakt
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube WhatsApp RSS
    NAJNOVIJE
    • Naslovna
    • Bužim
    • Unsko-sanski kanton
    • Sport
    • Bosna i Hercegovina
    • Magazin
    BuzimPress.ba
    Home»Magazin»Naučnici pokušali shvatiti u čemu je stvar s Taylor Swift
    Magazin

    Naučnici pokušali shvatiti u čemu je stvar s Taylor Swift

    13. Februara 2024.2 Mins Read
    Podijeli
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest WhatsApp Email


    Što više Taylor i njezina muzika okružuju naš svakodnevni život, to nam se više sviđa. To je psihološki fenomen poznat kao “učinak puke izloženosti”.

    Istraživanje koje su uključivale televizijske reklame otkrile su da gledaoci sve više preferiraju proizvode koje najčešće vide na ekranu, dakle one čije reklame najčešće viđaju. Ista stvar je, izgleda, i s muzikom, piše Index.hr.

    U istraživanju objavljenoj u PLOS One učesnici su bili podvrgnuti slikovnim testovima kako bi se vidjelo koje vrste muzike aktiviraju moždani sistem nagrađivanja.

    Istraživači su otkrili da je kod ljudi koji su slušali muziku koja im je poznata bila veća vjerojatnost da će im se centri za zadovoljstvo u mozgu upaliti od onih koji su slušali muziku za koju su samo tvrdili da im se sviđa.

    “Čini se da je prepoznavanje ključan faktor u emocionalnom uključivanju slušaoca u muziku”, zaključak je studije.

    Još jedan razlog popularnosti 34-godišnjakinje je, prema istraživačima, to što su njezine pjesme – zarazne. Istraživanje Američkog psihološkog društva iz 2017. otkrila je da zarazne pjesme uključuju “melodične prijelomne točke” između različitih dijelova pjesme.

    Istraživači primjećuju da, u slučaju Taylor, ona često koristi melodije od jedne note u određenim dijelovima svojih pjesama koje se zatim polako nadograđuju. Lingvisti pak kažu da ključnu stvar igra način na koji se ona igra jezikom – kako u stihovima tako i u stvaranju narativa.

    Naime, Swift za svoje fanove ostavlja sitne “hintove” koji im otkrivaju detalje o njoj i njenim projektima, što stvara posebnu vrstu veze.

    Koji god razlog bio, jedno je sigurno – Swift je trenutno najveća zvijezda na svijetu i čini se da će to potrajati.

    (Vijesti.ba)



    Možda vas zanima

    Aca Lukas nakon hapšenja u Makedoniji: Razmišljam da ne nastupam do daljnjeg

    23. Novembra 2025.

    Kako preživjeti zimu bez viška kilograma?

    23. Novembra 2025.

    Doner iz rerne osvaja društvene mreže: Recept koji svi dijele

    23. Novembra 2025.
    Najnovije
    Sport

    Italija osvojila treći uzastopni Davis kup

    24. Novembra 2025.1 Min Read

    Najveće zasluge za novi uspjeh nose Matteo Berrettini i Flavio Cobolli, koji su u Bolonji…

    Borac pogotkom u 95. minuti savladao Široki Brijeg

    24. Novembra 2025.

    Izviđač u osmini finala EHF Evropskog kupa

    24. Novembra 2025.

    Navijači Gladbacha prozvali Tabakovića “bosanskim Zlatanom”

    24. Novembra 2025.
    Društvene mreže
    • Facebook
    • Twitter
    • Pinterest
    • Instagram
    • YouTube
    • Vimeo

    Pretplati se

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    BuzimPress.ba
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Naslovna
    • Uslovi korištenja
    • Kontakt
    © 2025 BuzimPress.ba. Designed by HAJ CODE d.o.o..

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.