Nakon višegodišnje saradnje, ekskluzivni Netflixov ugovor s Meghan Markle službeno će završiti ove jeseni.
Iako je prvobitno najavljivani ugovor vrijedan 100 miliona dolara, izvori iz industrije tvrde da je stvarna vrijednost bliža 20 miliona, ali i dalje čini značajan dio godišnjih prihoda Meghan Markle i princa Harryja.
Uprkos činjenici da je velikom i unosnom ugovoru došao kraj, Meghan Markle i Netflix nastavljaju poslovnu saradnju putem lifestyle linije As Ever. Netflix je u ovaj projekt značajno uložio i za njih je važno nastaviti saradnju, iako u drugačijem obliku. Izvor blizak paru otkriva da ne postoji vremenski rok oko As Ever te da ‘imaju mnogo projekata u pripremi’.
Prva kolekcija As Ever proizvoda, među kojima su čajevi, džemovi, med i popularni ‘flower sprinkles’ (jestive cvjetne mrvice), predstavljena je u ograničenim količinama i brzo je rasprodana. Prošlog mjeseca Meghan je lansirala i vlastito vino rosé, rađen u partnerstvu s kalifornijskom vinarijom Fairwinds Estate, koji je također brzo pronašao svoje kupce i dobio odlične ocjene.
Netflix je u međuvremenu najavio potpisivanje novog ‘first look’ ugovora s Meghan i Harryjem, što znači da će imati pravo prvi pregledati i ponuditi njima buduće projekte prije nego što ih prezentuju drugim kompanijama. Za razliku od drugih poznatih osoba, poput bivšeg predsjedničkog para Obama, gdje je Netflix javno objavio slične promjene, saradnja s vojvotkinjom odvija se skromnije i bez medijske pompe, prenosi tportal.hr.
Show ‘With Love, Meghan’, koji slavi kuhanje, vrtlarstvo i prijateljstvo, sniman je na različitim kalifornijskim lokacijama, a druga sezona tog showa već je snimljena i trebala bi se pojaviti na Netflixu ove jeseni.
Iako se serija nije našla među 300 najgledanijih Netflixovih naslova u prvoj polovini 2025. godine, prema izvorima i dalje spada u najboljih pet posto sadržaja na platformi, a stručnjaci ne isključuju mogućnost i treće sezone.
(Vijesti.ba)