Close Menu
BuzimPress.ba

    Pretplatite se na ažuriranja

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    What's Hot

    Zadnja provjera pred EuroBasket, Zmajevi u Skenderiji protiv Belgije

    24. Augusta 2025.

    Festivalske aktivnosti privukle više od 135.000 posjetilaca

    24. Augusta 2025.

    BiH za sedam mjeseci uvezla mesa za 381 milion KM: Domaća proizvodnja na koljenima

    24. Augusta 2025.

    Slavni klub počinje sezonu sa -94 boda

    24. Augusta 2025.

    Nagradu Srce Sarajeva za najbolji studentski film dobio Adem Tutić

    24. Augusta 2025.
    Facebook Instagram YouTube WhatsApp TikTok RSS
    BuzimPress.baBuzimPress.ba
    • Marketing
    • Kontakt
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube WhatsApp RSS
    NAJNOVIJE
    • Naslovna
    • Bužim
    • Unsko-sanski kanton
    • Sport
    • Bosna i Hercegovina
    • Magazin
    BuzimPress.ba
    Home»Magazin»Pogledajte sjajnu hrvatsku reklamu koja je osvojila ‘Oskara za marketing’
    Magazin

    Pogledajte sjajnu hrvatsku reklamu koja je osvojila ‘Oskara za marketing’

    18. Decembra 2023.2 Mins Read
    Podijeli
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest WhatsApp Email


    Sad već dobro poznata kampanja JGL-a ‘Šta to stavljaš u nos?’, za Meralys inovativni sprej za odčepljivanje nosa (dekongestiv), osvojila je bronzano priznanje na uglednom Effie Awards Europe u kategoriji ‘Best of Europe Champions League’.

    Radi se o jednom od najprestižnijih takmičenja u marketinškoj industriji, često nazivano marketinškim Oskarima, a poznato je po svojoj strogoj selekciji i naglašavanju izvrsnosti u kreativnosti, strategiji i ostvarenim rezultatima, piše Samopozitivno.com.

    Kampanja za Meralys jedini je ovogodišnji dobitnik u kategoriji Zdravlje, jedini je pobjednik iz Hrvatske, a ovo je i prvi put u historiji da je Effie nagradu osvojila neka hrvatska kampanja za komercijalni proizvod.

    “Šta to stavljaš u nos? kampanja dokazuje da inovativnost i hrabrost u komunikacijskom pristupu mogu rezultirati globalnim priznanjem. Ova nagrada je potvrda našeg rada, kreativnosti i strasti koju ulažemo u naše brendove i proizvode”, izjavio je Mislav Vučić, glavni izvršni direktor JGL-a.

    Kampanju je JGL realizirao u saradnji s kreativnom agencijom Utorak. Biro za propagandu, i medijskom agencijom PHD Media, a globalna brend menadžerica za Meralys Maša Margan Vunić je naglasila kako je kampanja posebno pohvaljena zbog svog jedinstvenog pristupa koji je uspješno pomaknuo granice u farmaceutskom marketingu, zadržavajući pritom autentičnost i povezivanje s publikom.

    “Ulazak u finale Best of Europe Champions Leaguea, gdje se prijavljuju samo dobitnici zlatnog Effieja i Grand Prixa na nacionalnom nivou bio je nevjerovatan, a biti prepoznat i nagrađen u takvom zvjezdanom društvu čini nas iznimno ponosnima. Od srca zahvaljujem svim partnerima koji su nam se pridružili na ovom putovanju. Putovanju koje nas je dovelo do svečanosti na kojoj smo ponovno slavili uspjeh Meralysa, izvornog JGL brenda, koji sada sjaji na europskoj karti marketinške učinkovitosti“, naglasila je Margan Vunić.

    Nagrada ‘Best of Europe Champions League’ koja je dodijeljena kampanji „Šta to stavljaš u nos?“ dodjeljuje se najučinkovitijim kampanjama iz cijele Evrope, što je posebno značajno u kontekstu globalne konkurentnosti JGL-ovih proizvoda, a tržišni rezultati potvrđuju uspjeh.

    Meralys se već neko vrijeme nalazi na vodećoj poziciji unutar kategorije nazalnih dekongestiva s impresivnih 35% tržišnog udjela na nivou deset mjeseci 2023.

    (Vijesti.ba)

    Možda vas zanima

    Festivalske aktivnosti privukle više od 135.000 posjetilaca

    24. Augusta 2025.

    Nagradu Srce Sarajeva za najbolji studentski film dobio Adem Tutić

    24. Augusta 2025.

    Nikada ne biste to očekivali, ali ova namirnica vam može dići šećer u nebesa

    24. Augusta 2025.
    Najnovije
    Sport

    Zadnja provjera pred EuroBasket, Zmajevi u Skenderiji protiv Belgije

    24. Augusta 2025.1 Min Read

    Posljednju provjeru pred odlazak na Kipar i nastup na EuroBasketu košarkaška reprezentacija Bosne i Hercegovine…

    Festivalske aktivnosti privukle više od 135.000 posjetilaca

    24. Augusta 2025.

    BiH za sedam mjeseci uvezla mesa za 381 milion KM: Domaća proizvodnja na koljenima

    24. Augusta 2025.

    Slavni klub počinje sezonu sa -94 boda

    24. Augusta 2025.
    Društvene mreže
    • Facebook
    • Twitter
    • Pinterest
    • Instagram
    • YouTube
    • Vimeo

    Pretplati se

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    BuzimPress.ba
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Naslovna
    • Uslovi korištenja
    • Kontakt
    © 2025 BuzimPress.ba. Designed by HAJ CODE d.o.o..

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.