Češki proizvođač Škoda pretekao je BMW i zauzeo drugo mjesto na njemačkom tržištu električnih vozila, pokazali su podaci Federalnog ureda za motorni saobraćaj.
Ovi podaci pokazuju da je Škoda, kćerka kompanije Volkswagen Group, prodala 34.567 električnih vozila u Njemačkoj u prvih devet mjeseci ove godine, dok je BMW iz Minhena prodao 34.436 vozila.
Glavni Volkswagen brend ostaje jasni lider tržišta, sa 75.998 prodanih vozila do kraja septembra, javlja dpa.
Dominaciju grupe upotpunjuju kćerke kompanije Audi i Seat/Cupra na četvrtom i petom mjestu, ispred Mercedesa na šestom.
Tesla, koja je prethodno bila vodeći proizvođač na njemačkom tržištu električnih vozila, sada je na osmom mjestu sa 14.845 vozila, a pad se vjerovatno pripisuje političkim aktivnostima izvršnog direktora Elona Muska.
Kompanija je zabilježila iznenađujuće dobar septembar sa 3.404 prodana vozila, ali industrijski stručnjak Ferdinand Dudenhöffer tvrdi da veći povratak nije vjerovatan, te da je fluktuacija vjerovatno rezultat posebnih promocija.
Rezultati pokazuju da njemački proizvođači i dalje dominiraju domaćim tržištem električnih vozila, dok potražnja u Kini slabi zbog jačanja lokalnih konkurenata.
Kineski brendovi još uvijek nisu stekli značajniji položaj u Njemačkoj. Međutim, proizvođač iz Šenžena, BYD, povećao je svoju njemačku prodaju na 7.146 električnih vozila, što predstavlja 1,9 posto tržišnog udjela.
(Vijesti.ba / FENA)