Close Menu
BuzimPress.ba

    Pretplatite se na ažuriranja

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    What's Hot

    BiH u Austriji bez tri važna igrača, dvojica se vraćaju nakon suspenzije

    18. Novembra 2025.

    Zoster najavljuje drugi koncert u Sarajevu

    18. Novembra 2025.

    Krajina osvanula pod prvim snijegom: Zima pokucala na vrata

    18. Novembra 2025.

    “On je bio jedna dobričina i momak koga su svi voljeli. Volio je tu djevojku”

    18. Novembra 2025.

    Hrvatski navijači napadnuti u sačekuši u Crnoj Gori

    18. Novembra 2025.
    Facebook Instagram YouTube WhatsApp TikTok RSS
    BuzimPress.baBuzimPress.ba
    • Marketing
    • Kontakt
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube WhatsApp RSS
    NAJNOVIJE
    • Naslovna
    • Bužim
    • Unsko-sanski kanton
    • Sport
    • Bosna i Hercegovina
    • Magazin
    BuzimPress.ba
    Home»Magazin»Šta mladi traže od poslodavaca? Generacija Z redefiniše posao
    Magazin

    Šta mladi traže od poslodavaca? Generacija Z redefiniše posao

    16. Maja 2025.3 Mins Read
    Podijeli
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest WhatsApp Email


    Generacija Z, koju čine osobe rođene otprilike između 1997. i 2012. godine, sve aktivnije ulazi na tržište rada – i donosi sa sobom drugačije vrijednosti, očekivanja i pristupe poslu.

    Za razliku od prethodnih generacija, ova skupina mladih profesionalaca ne traži samo stabilnost i platu, već i svrhu, fleksibilnost i autentičnost u radnom okruženju, prenosi Biznis.ba.

    Više od posla – traži se smisao

    Za pripadnike generacije Z, posao nije samo sredstvo za egzistenciju, već prostor za lični razvoj, kreativnost i društveni doprinos. Prema istraživanjima vodećih HR agencija, sve više mladih kandidata prilikom zapošljavanja postavlja pitanja o vrijednostima kompanije, društvenoj odgovornosti i mogućnostima za učenje i rast.

    Fleksibilnost više nije luksuz, već očekivanje

    Generacija Z insistira na balansu između privatnog i poslovnog života. Fleksibilno radno vrijeme, mogućnost rada na daljinu (remote work), kao i razumijevanje prema mentalnom zdravlju, više nisu dodatni bonusi, već uslovi koji se očekuju od savremenih poslodavaca.

    Zanimljivo je da se mnogi pripadnici ove generacije radije odlučuju za freelance angažmane, honorarni rad ili startup projekte, nego za tradicionalno devetosatno radno vrijeme. Time zadržavaju kontrolu nad svojim rasporedom i biraju projekte koji ih istinski zanimaju.

    Otvorena komunikacija i feedback kultura

    Mladi radnici žele biti saslušani. Hijerarhijski modeli u kojima se mišljenje zaposlenih ne uvažava, doživljavaju pad popularnosti. Generacija Z želi biti uključena u procese donošenja odluka, cijenjena zbog svojih ideja i dobijati redovan, konstruktivan feedback.

    Poslodavci koji žele zadržati mlade talente moraju investirati u dvosmjernu komunikaciju i pokazati spremnost na promjene unutar organizacije.

    Tehnologija i digitalna pismenost

    Za generaciju odraslu uz pametne telefone, društvene mreže i konstantnu povezanost – digitalna okruženja su prirodna. Poslodavci koji ne koriste savremene alate, ne automatiziraju procese i ne ulažu u digitalne vještine svojih uposlenika, lako mogu izgubiti ovu generaciju radnika.

    Nadalje, platforme poput LinkedIna, GitHuba, ali i TikToka i Instagrama sve više postaju mjesta na kojima se ne traže samo poslovi, već i gradi profesionalna reputacija.

    Održivost i društvena odgovornost

    U vrijeme klimatskih promjena, društvenih nejednakosti i brze globalizacije, mladi žele raditi za firme koje imaju odgovoran odnos prema zajednici i planeti. Kompanije koje ulažu u zelene tehnologije, jednakost, volontiranje i transparentnost imaju značajnu prednost.

    Generacija Z donosi osvježenje na tržište rada – ali i izazove. Tradicionalni modeli poslovanja se sve teže održavaju u susretu s novim generacijama koje žele da rade drugačije, žive smislenije i rastu zajedno s poslodavcima koji ih cijene.

    Za one koji žele opstati i napredovati, vrijeme je da prestanu postavljati pitanje „šta možemo dobiti od radnika?“ i počnu pitati: „šta možemo ponuditi generaciji koja želi više?“

    (Vijesti.ba)

    Možda vas zanima

    Zoster najavljuje drugi koncert u Sarajevu

    18. Novembra 2025.

    DiCaprio otkrio ko je njegov omiljeni glumac svih vremena

    18. Novembra 2025.

    WhatsApp sada omogućava korisnicima iz EU slanje poruka na neke druge aplikacije za chat

    18. Novembra 2025.
    Najnovije
    Sport

    BiH u Austriji bez tri važna igrača, dvojica se vraćaju nakon suspenzije

    18. Novembra 2025.1 Min Read

    U pretposljednjem kolu grupe H Kvalifikacija za Svjetsko prvenstvo 2026. godine, Bosna i Hercegovina je…

    Zoster najavljuje drugi koncert u Sarajevu

    18. Novembra 2025.

    Krajina osvanula pod prvim snijegom: Zima pokucala na vrata

    18. Novembra 2025.

    “On je bio jedna dobričina i momak koga su svi voljeli. Volio je tu djevojku”

    18. Novembra 2025.
    Društvene mreže
    • Facebook
    • Twitter
    • Pinterest
    • Instagram
    • YouTube
    • Vimeo

    Pretplati se

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    BuzimPress.ba
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Naslovna
    • Uslovi korištenja
    • Kontakt
    © 2025 BuzimPress.ba. Designed by HAJ CODE d.o.o..

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.