Najnoviji proizvođač automobila koji se pridružuje trendu „ravnih logotipa“ je Suzuki, koji je prvi put redizajnirao svoj amblem još od 2003. godine.
Amblem i dalje zadržava prepoznatljivu siluetu slova „S“, koja se gotovo uopće nije mijenjala od 1958. godine. Ono što je novo jeste glatka, ravna površina s nježnim konturama koje prate ivice. Sjajni hrom zamijenjen je „visokosjajnim“ srebrnim izgledom koji podsjeća na mat aluminij, što je, kako Suzuki navodi, i ekološki prihvatljivije rješenje.
Dizajneri ističu da pojednostavljeni, dvodimenzionalni logotipi bolje funkcionišu na malim ekranima, gdje danas većina ljudi dolazi u kontakt s brendovima. S druge strane, kritičari tvrde da ovakva transformacija oduzima logotipu dubinu i fizičku prisutnost koju je nekada imao u „stvarnom svijetu“.
Suzuki nije jedini koji je prihvatio ovaj trend. U posljednjih nekoliko godina isti put su slijedili VW, Audi, Nissan, Mazda, BMW, Mini, Volvo, Kia, Opel, Renault, Peugeot, Aston Martin, Bentley i drugi.
Kompanija je potvrdila da je osvježeni amblem dio šireg brend identiteta pod sloganom „By Your Side“. Novi dizajn će se prvi put pojaviti na koncept modelima koji će biti predstavljeni na sajmu Japan Mobility Show 30. oktobra.
(Vijesti.ba)