Close Menu
BuzimPress.ba

    Pretplatite se na ažuriranja

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    What's Hot

    Lautaro izvukao Inter: Teškom mukom do pobjede protiv Urawe

    23. Juna 2025.

    Zašto medijski ekskluzivitet može ograničiti rast vašeg brenda

    23. Juna 2025.

    Casper Ruud otkazao nastup na Wimbledonu

    23. Juna 2025.

    Koliko vježbanja sedmično je potrebno da bi se držao pritisak pod kontrolom?

    23. Juna 2025.

    Yamal zaigrao fudbal s lokalnom djecom u Brazilu

    23. Juna 2025.
    Facebook Instagram YouTube WhatsApp TikTok RSS
    BuzimPress.baBuzimPress.ba
    • Marketing
    • Kontakt
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube WhatsApp RSS
    NAJNOVIJE
    • Naslovna
    • Bužim
    • Unsko-sanski kanton
    • Sport
    • Bosna i Hercegovina
    • Magazin
    BuzimPress.ba
    Home»Magazin»Tržište luksuza: Zašto luksuzni proizvodi cvjetaju u krizama
    Magazin

    Tržište luksuza: Zašto luksuzni proizvodi cvjetaju u krizama

    28. Aprila 2025.2 Mins Read
    Podijeli
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest WhatsApp Email


    Fenomen rasta prodaje luksuznih proizvoda u kriznim vremenima intrigira ekonomiste, psihologe i preduzetnike širom svijeta.

    U vremenima nesigurnosti, luksuzni proizvodi često postaju simbol stabilnosti i sigurnosti. Kupovina brendiranih satova, nakita, automobila ili dizajnerske odjeće za mnoge predstavlja ulaganje u vrijednosti koje percipiraju kao dugotrajne i pouzdane. Povjerenje u etablirane brendove jača, a potreba za “opipljivim bogatstvom” postaje izraženija.

    Krize izazivaju osjećaj nesigurnosti, straha i gubitka kontrole. Stručnjaci za ponašanje potrošača ističu da luksuzni proizvodi djeluju kao sredstvo emocionalne kompenzacije. Kupovinom luksuza, pojedinci pokušavaju povratiti osjećaj moći, statusa i lične važnosti, čak i kada se ekonomski pokazatelji čine obeshrabrujućim.

    Važno je napomenuti da luksuzne proizvode u kriznim vremenima kupuje specifična grupa potrošača. Najčešće je riječ o imućnim pojedincima čije bogatstvo nije direktno pogođeno krizom, ili o onima koji smatraju da je ulaganje u luksuznu robu oblik diversifikacije portfelja. Na primjer, luksuzni satovi, poput modela iz kuća Rolex ili Patek Philippe, ne samo da zadržavaju vrijednost, već je često i povećavaju tokom vremena.

    Zanimljivo je primijetiti da luksuz danas ne znači isključivo posjedovanje materijalnih dobara. Sve više, luksuz se definira kroz iskustva – ekskluzivna putovanja, personalizirane usluge, wellness tretmane i jedinstvene događaje. U kriznim periodima, ljudi traže osjećaj posebnosti i izdvajanja, bilo kroz proizvod ili iskustvo.

    Za one koji razvijaju ili upravljaju brendom, krizna vremena mogu biti prilika za jačanje luksuznog segmenta. Ključ je u održavanju vrhunskog kvaliteta, autentičnosti i emocionalne povezanosti s klijentima. Transparentnost, društvena odgovornost i ekskluzivnost postaju faktori koji dodatno povećavaju privlačnost luksuznog brenda.

    (Vijesti.ba)

    Možda vas zanima

    Zašto medijski ekskluzivitet može ograničiti rast vašeg brenda

    23. Juna 2025.

    Koliko vježbanja sedmično je potrebno da bi se držao pritisak pod kontrolom?

    23. Juna 2025.

    Zamislite državu kojom upravljaju Marko Aurelije, Churchill i Mandela – u digitalnom obliku

    23. Juna 2025.
    Najnovije
    Sport

    Lautaro izvukao Inter: Teškom mukom do pobjede protiv Urawe

    23. Juna 2025.1 Min Read

    Lautaro izvukao Inter: Teškom mukom do pobjede protiv Urawe

    Zašto medijski ekskluzivitet može ograničiti rast vašeg brenda

    23. Juna 2025.

    Casper Ruud otkazao nastup na Wimbledonu

    23. Juna 2025.

    Koliko vježbanja sedmično je potrebno da bi se držao pritisak pod kontrolom?

    23. Juna 2025.
    Društvene mreže
    • Facebook
    • Twitter
    • Pinterest
    • Instagram
    • YouTube
    • Vimeo

    Pretplati se

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    BuzimPress.ba
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Naslovna
    • Uslovi korištenja
    • Kontakt
    © 2025 BuzimPress.ba. Designed by HAJ CODE d.o.o..

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.