Close Menu
BuzimPress.ba

    Pretplatite se na ažuriranja

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    What's Hot

    Od 22. novembra počinje 1. Liga srednjih škola Kantona Sarajevo

    14. Novembra 2025.

    Teška saobraćajna nesreća u Bihaću: Povrijeđen vozač električnog romobila

    14. Novembra 2025.

    Obraćanje Barbareza i Džeke uoči duela s Rumunijom

    14. Novembra 2025.

    Džeko: S Rumunijom i Austrijom kao baraž za Svjetsko prvenstvo

    14. Novembra 2025.

    Svjetski dan borbe protiv šećerne bolesti: Zašto je važno prepoznati dijabetes na vrijeme?

    14. Novembra 2025.
    Facebook Instagram YouTube WhatsApp TikTok RSS
    BuzimPress.baBuzimPress.ba
    • Marketing
    • Kontakt
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube WhatsApp RSS
    NAJNOVIJE
    • Naslovna
    • Bužim
    • Unsko-sanski kanton
    • Sport
    • Bosna i Hercegovina
    • Magazin
    BuzimPress.ba
    Home»Magazin»Vlasnik ‘Labubu’ lutkica za 24 sata zaradio 1,6 milijardi dolara
    Magazin

    Vlasnik ‘Labubu’ lutkica za 24 sata zaradio 1,6 milijardi dolara

    22. Juna 2025.2 Mins Read
    Podijeli
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest WhatsApp Email


    Pop Mart je izgradio milijardersku imperiju prodajući takozvane “blind box” kutije – kolekcionarske igračke za koje ne znate koju dobijate dok ih ne otvorite. Taj element iznenađenja? Pretvorio se u globalnu opsesiju.

    Evo zašto ovaj poslovni model funkcioniše. Blind box kutije oslanjaju se na uzbuđenje izazvano neizvjesnošću, što navodi fanove da se stalno vraćaju po još.

    Ograničene serije i vještačka oskudica stvaraju osjećaj hitnosti i emotivne povezanosti, piše profil Income Ivy (@income.ivy) na Instagramu.

    Pop Mart nije prodavao samo igračke – prodavao je mogućnost da ih sakupljate, gradeći brend koji živi od FOMO efekta (straha da ćete nešto propustiti) i fanovske kulture.

    Tržište preprodaje čini rijetke figurice još poželjnijima, pretvarajući ih u investicije. Pop Mart je sada kulturni fenomen u Aziji i šire, a Labubu je njihova zvijezda u usponu.

    Njihova strategija kombinuje emocionalni marketing, izgradnju zajednice i psihologiju iznenađenja kako bi stvorili ne samo proizvod – već i iskustvo od kog se teško odvojiti.

    Pouka? Ne morate biti u tehnološkoj industriji da biste stvorili hajp vrijedan milijardu dolara. Dovoljno je da razumijete kako ljudi misle i osjećaju – i da oko toga izgradite svoj biznis, prenosi Bankar me.

    Najveći hit Pop Marta je Labubu, lutka vilinskih ušiju i velikih očiju. Da li je slatka ili jeziva, ko zna. Ali ima je svuda! Rihannu su zapazili sa jednom lutkicom zakačenom za torbu. Ta fotografija je “upalila fitilj” i Labubu je postao megapopularan.

    Osnivač Wang Ning pokrenuo je kompaniju 2010. godine, a da bi pokrenuo posao, pozajmio je od porodice 30.000 dolara.

    U 2020. godini osnivač Vang je posatao milijarder, ali je nastavio da gura poslovanje. Posao u SAD su pokrenuli tiho 2024. godine, a onda je došao maj 2025. Aplikacija Pop Marta postala je hit, a TikTok je poludio za lutkama.

    U samo jednom danu bogastvo osnivača poraslo je za 1,6 milijardi dolara, sve od prodaje lutkica koje mogu stati na dlan. Kompanija je prodaju lutaka pretvorila u iskustvo, više nego što bi ijedna reklama mogla.

    (Vijesti.ba)

    Možda vas zanima

    Svjetski dan borbe protiv šećerne bolesti: Zašto je važno prepoznati dijabetes na vrijeme?

    14. Novembra 2025.

    Emina Fajić iskreno o životu poslije raka: “Svako jutro zahvalim Bogu na još jednom danu”

    14. Novembra 2025.

    Glumac porijeklom iz BiH snima seriju sa najvećim zvijezdama Hollywooda

    14. Novembra 2025.
    Najnovije
    Sport

    Od 22. novembra počinje 1. Liga srednjih škola Kantona Sarajevo

    14. Novembra 2025.2 Mins Read

    Od 22. novembra Sarajevo postaje domaćin sportske manifestacije koja vraća vjeru u snagu mladosti, zajedništva…

    Teška saobraćajna nesreća u Bihaću: Povrijeđen vozač električnog romobila

    14. Novembra 2025.

    Obraćanje Barbareza i Džeke uoči duela s Rumunijom

    14. Novembra 2025.

    Džeko: S Rumunijom i Austrijom kao baraž za Svjetsko prvenstvo

    14. Novembra 2025.
    Društvene mreže
    • Facebook
    • Twitter
    • Pinterest
    • Instagram
    • YouTube
    • Vimeo

    Pretplati se

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    BuzimPress.ba
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Naslovna
    • Uslovi korištenja
    • Kontakt
    © 2025 BuzimPress.ba. Designed by HAJ CODE d.o.o..

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.