Close Menu
BuzimPress.ba

    Pretplatite se na ažuriranja

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    What's Hot

    Željezničar u ludoj utakmici savladao Borac na punoj Grbavici!

    17. Septembra 2025.

    Iza glamura holivudske zavjese: Život Roberta Redforda obilježile dvije tragedije

    17. Septembra 2025.

    Počinje Liga prvaka: Real dočekuje Marseille, Arsenal gostuje u Španiji

    17. Septembra 2025.

    Adžem: Za 14 dana je derbi, nema bolje pozivnice

    17. Septembra 2025.

    Simptom koji mnogi ignorišu može ukazivati na ozbiljno začepljenje arterija

    17. Septembra 2025.
    Facebook Instagram YouTube WhatsApp TikTok RSS
    BuzimPress.baBuzimPress.ba
    • Marketing
    • Kontakt
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube WhatsApp RSS
    NAJNOVIJE
    • Naslovna
    • Bužim
    • Unsko-sanski kanton
    • Sport
    • Bosna i Hercegovina
    • Magazin
    BuzimPress.ba
    Home»Magazin»Vlasnik ‘Labubu’ lutkica za 24 sata zaradio 1,6 milijardi dolara
    Magazin

    Vlasnik ‘Labubu’ lutkica za 24 sata zaradio 1,6 milijardi dolara

    22. Juna 2025.2 Mins Read
    Podijeli
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest WhatsApp Email


    Pop Mart je izgradio milijardersku imperiju prodajući takozvane “blind box” kutije – kolekcionarske igračke za koje ne znate koju dobijate dok ih ne otvorite. Taj element iznenađenja? Pretvorio se u globalnu opsesiju.

    Evo zašto ovaj poslovni model funkcioniše. Blind box kutije oslanjaju se na uzbuđenje izazvano neizvjesnošću, što navodi fanove da se stalno vraćaju po još.

    Ograničene serije i vještačka oskudica stvaraju osjećaj hitnosti i emotivne povezanosti, piše profil Income Ivy (@income.ivy) na Instagramu.

    Pop Mart nije prodavao samo igračke – prodavao je mogućnost da ih sakupljate, gradeći brend koji živi od FOMO efekta (straha da ćete nešto propustiti) i fanovske kulture.

    Tržište preprodaje čini rijetke figurice još poželjnijima, pretvarajući ih u investicije. Pop Mart je sada kulturni fenomen u Aziji i šire, a Labubu je njihova zvijezda u usponu.

    Njihova strategija kombinuje emocionalni marketing, izgradnju zajednice i psihologiju iznenađenja kako bi stvorili ne samo proizvod – već i iskustvo od kog se teško odvojiti.

    Pouka? Ne morate biti u tehnološkoj industriji da biste stvorili hajp vrijedan milijardu dolara. Dovoljno je da razumijete kako ljudi misle i osjećaju – i da oko toga izgradite svoj biznis, prenosi Bankar me.

    Najveći hit Pop Marta je Labubu, lutka vilinskih ušiju i velikih očiju. Da li je slatka ili jeziva, ko zna. Ali ima je svuda! Rihannu su zapazili sa jednom lutkicom zakačenom za torbu. Ta fotografija je “upalila fitilj” i Labubu je postao megapopularan.

    Osnivač Wang Ning pokrenuo je kompaniju 2010. godine, a da bi pokrenuo posao, pozajmio je od porodice 30.000 dolara.

    U 2020. godini osnivač Vang je posatao milijarder, ali je nastavio da gura poslovanje. Posao u SAD su pokrenuli tiho 2024. godine, a onda je došao maj 2025. Aplikacija Pop Marta postala je hit, a TikTok je poludio za lutkama.

    U samo jednom danu bogastvo osnivača poraslo je za 1,6 milijardi dolara, sve od prodaje lutkica koje mogu stati na dlan. Kompanija je prodaju lutaka pretvorila u iskustvo, više nego što bi ijedna reklama mogla.

    (Vijesti.ba)

    Možda vas zanima

    Iza glamura holivudske zavjese: Život Roberta Redforda obilježile dvije tragedije

    17. Septembra 2025.

    Simptom koji mnogi ignorišu može ukazivati na ozbiljno začepljenje arterija

    17. Septembra 2025.

    Žbanić: Film “Blum” daje nadu da možemo živjeti bolje

    17. Septembra 2025.
    Najnovije
    Sport

    Željezničar u ludoj utakmici savladao Borac na punoj Grbavici!

    17. Septembra 2025.3 Mins Read

    U prvom poluvremenu na terenu je postojao samo jedan klub, a to je banjalučki Borac.…

    Iza glamura holivudske zavjese: Život Roberta Redforda obilježile dvije tragedije

    17. Septembra 2025.

    Počinje Liga prvaka: Real dočekuje Marseille, Arsenal gostuje u Španiji

    17. Septembra 2025.

    Adžem: Za 14 dana je derbi, nema bolje pozivnice

    17. Septembra 2025.
    Društvene mreže
    • Facebook
    • Twitter
    • Pinterest
    • Instagram
    • YouTube
    • Vimeo

    Pretplati se

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    BuzimPress.ba
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Naslovna
    • Uslovi korištenja
    • Kontakt
    © 2025 BuzimPress.ba. Designed by HAJ CODE d.o.o..

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.