Prema posljednjem razgovoru časopisa Autocar sa Volkswagenom, ID.2 će označiti početak prenošenja modelske linije brenda na novu platformu koja je jeftinija za proizvodnju.
Motor1 piše da će se platforma zvati MEB Plus, evolutivno ime koje pomjera standardnu MEB platformu naprijed. Najveća promjena MEB Plus u odnosu na MEB je upotreba litijum-gvožđe-fosfatnih (LFP) baterijskih ćelija na novijoj platformi. Tehnologija je malo slabija po gustini energije u poređenju sa nikl-mangan-kobalt (NMC) ćelijama koje trenutno široko koriste zapadni proizvođači automobila, ali su LFP baterije jeftinije.
Zato su mnogo popularnije u Kini. ID.2 će imati LFP ćelije, ali VW kaže da će tehnologija stići i u ostale VW-ove MEB modele ubrzo nakon predstavljanja ID.2. To znači da bi ID.3, ID.7 i ID.4 mogli postati mnogo jeftiniji, prenosi Autoblog rs. Prelazak na LFP baterije će također doći sa potpunim dizajnerskim remontom električnih vozila.
LFP baterije postaju sve važnije u svijetu električnih vozila. U Kini postaju prilično uobičajne čak i u vrhunskim vozilima sa brzim punjenjem, a u SAD su brendovi poput Ford-a, GM-a i Tesla prihvatili ovu tehnologiju kao način smanjenja troškova među svojim postojećim modelima.
Nije jasno kako će MEB Plus utjecati na planove Volkswagena za SAD.
Autocar tvrdi i da će nova fabrika VW-a u Zalcgiteru, u Njemačkoj, isporučivati LFP pakete za osvježene modele i nekoliko NMC paketa za odlazeće modele kojima će biti potrebni.
(Vijesti.ba)