Close Menu
BuzimPress.ba

    Pretplatite se na ažuriranja

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    What's Hot

    Trailer za “Nobody 2”: Najsmrtonosniji tata na svijetu ponovo u akciji

    15. Maja 2025.

    Muharem Alagić vratio se korijenima i postigao uspjeh

    15. Maja 2025.

    Ramo Isak tvrdi da je FUP jedna od najjačih policija u Evropi: “Spriječili smo rat u BiH”

    15. Maja 2025.

    Izmjenjeni termini 31. kola Premijer lige: Derbiji u subotu i nedjelju

    15. Maja 2025.

    Sarajevo, Zagreb i Beograd pokrenuli novu regionalnu akademiju i nagrade za film i TV

    15. Maja 2025.
    Facebook Instagram YouTube WhatsApp TikTok RSS
    BuzimPress.baBuzimPress.ba
    • Marketing
    • Kontakt
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube WhatsApp RSS
    NAJNOVIJE
    • Naslovna
    • Bužim
    • Unsko-sanski kanton
    • Sport
    • Bosna i Hercegovina
    • Magazin
    BuzimPress.ba
    Home»Magazin»YouTube kreće s najiritantnijim prekidima do sad!
    Magazin

    YouTube kreće s najiritantnijim prekidima do sad!

    15. Maja 2025.2 Mins Read
    Podijeli
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest WhatsApp Email


    Google kao vlasnik platforme neprestano traži nove načine kako prikazivati oglase, bilo kroz klasične koji se mogu preskočiti ili one koje ne možete. Tu su još mid-roll umetci te kratki bumper oglasi.

    E sad, kad je već toliko uloženo u razvoj umjetne inteligencije, zašto i nju ne iskoristiti i odabrati pametniji pristup? Naime, Google je osmislio novu metodu – umetanje oglasa tačno u najuzbudljivijim trenucima videa.

    Nova oglasna tehnologija nazvana je “Peak Points”, a pokreće je Googleov AI model Gemini. Sistem analizira popularne YouTube videe i pomoću AI prepoznaje najupečatljivije ili emocionalno najsnažnije dijelove. Upravo na tim mjestima sada će se pojavljivati oglasi – dakle, tačno kada gledatelj dosegne vrhunac radnje, reproducira se oglas.

    Za oglašivače, ovo bi mogla biti izuzetno atraktivna mogućnost jer omogućuje pozicioniranje brenda u trenucima kada je gledatelj najangažiraniji. No za korisnike, to bi moglo značiti dodatnu frustraciju, osobito kada oglas prekine trenutak poput prosidbe, što YouTube i sam navodi kao primjer.

    Zasad nije poznato hoće li te oglasi biti moguće preskočiti ili ne, pa korisnicima preostaje pričekati i saznati, očito na ne tako ugodan način.

    Za one koji žele potpuno izbjeći ovakve prekide, YouTube Premium ostaje jedina opcija bez oglasa. Rješenje koje istovremeno rješava problem koji je platforma sama stvorila. Na kraju, čini se da YouTube u svakom scenariju izlazi kao pobjednik.

    (Vijesti.ba)

    Možda vas zanima

    Trailer za “Nobody 2”: Najsmrtonosniji tata na svijetu ponovo u akciji

    15. Maja 2025.

    Sarajevo, Zagreb i Beograd pokrenuli novu regionalnu akademiju i nagrade za film i TV

    15. Maja 2025.

    Zašto je dobro piti kafu s kurkumom

    15. Maja 2025.
    Najnovije
    Magazin

    Trailer za “Nobody 2”: Najsmrtonosniji tata na svijetu ponovo u akciji

    15. Maja 2025.1 Min Read

    Universal je objavio prvi službeni trailer za Nobody 2, nastavak akcijskog hita iz 2021. godine,…

    Muharem Alagić vratio se korijenima i postigao uspjeh

    15. Maja 2025.

    Ramo Isak tvrdi da je FUP jedna od najjačih policija u Evropi: “Spriječili smo rat u BiH”

    15. Maja 2025.

    Izmjenjeni termini 31. kola Premijer lige: Derbiji u subotu i nedjelju

    15. Maja 2025.
    Društvene mreže
    • Facebook
    • Twitter
    • Pinterest
    • Instagram
    • YouTube
    • Vimeo

    Pretplati se

    Dobijte najnovije kreativne vijesti iz BuzimPress.ba o vijestima iz Bužima, politici i još mnogo toga!

    BuzimPress.ba
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Naslovna
    • Uslovi korištenja
    • Kontakt
    © 2025 BuzimPress.ba. Designed by HAJ CODE d.o.o..

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.