Koliko je ta borba neizvjesna govori trenutno stanje, po kojem Željezničar ima tek nekoliko članova više od rivala sa Koševa. U momentu pisanja teksta, Željezničar ima 4229, a Sarajevo 4218 članova.
Treba istaći da je Sarajevo nešto ranije krenulo u ovu kampanju, koja je započela krajem prošle godine. Tada je Bordo klub objavio promotivni spot u kojem poziva navijače na učlanjenje, a kampanja je prožeta sloganom “Sarajevo će biti, sve drugo će proći”.
Do momenta kada je Željezničar pokrenuo svoju akciju učlanjivanja u klub (1. januara), Sarajevo je već imalo između 1500 i 2000 članova.
Plavi su pod parolom “Stvar filozofije” i bez pretjeranog PR angažovanja uspjeli prestići rivale sa Koševa, najviše zahvaljujući navijačima koji su u proteklih nekoliko godina stekli svojevrsnu kulturu učlanjivanja u klub, pa je taj potez za njih nešto što se podrazumijeva, bez obzira na stanje u klubu, rezultate i tabelu.
Godišnje članstvo u oba kluba plaća se 20 KM, što znači da su Plavi do sada od navijačkog učlanjivanja zaradili 84.580 KM, dok je Sarajevo nominalno zaradilo 84.360 KM. Treba istaći da Bordo tim navijačima nudi nekoliko opcija, pa tako postoje tri paketa – Basic (20 KM), Baby (40 KM) i Plus (110 KM). To znači da je klub sa Koševa od članarina vjerovatno zaradio više novca.
Željezničar je i prošle godine imao nešto više članova od Sarajeva, a nema sumnje da će se ovaj zanimljivi okršaj nastaviti i u narednim sedmicama i mjesecima.
(Vijesti.ba)